اخبار
کد خبر : 5249 ۱۳۹۶/۰۸/۲۲   

راه اندازی سه مرکز رشد/ ۳۱ طرح پژوهشی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در حال اجراست

 

معاون امور آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: سه مرکز رشد جدید توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

به گزارش نای قلم، سیدجواد طالب زاده در نشست خبری اظهار داشت: مراکز رشد در شهرهای ماکو٬ مهاباد و میاندوآب راه‌اندازی شده است.

وی افزود: توجه به کیفیت آموزشی به عنوان اولویت اصلی دانشگاه پیام نور است.

طالب زاده اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای ایجاد محیط آرام جهت رشد علمی و آموزشی کارکنان به کار می گیریم.

تکریم دانشجو اولویت کاری دانشگاه است

معاون امور آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی همچنین تکریم دانشجو را اولویت کاری دانشگاه عنوان کرد و توضیح داد: رسالت و مأموریت دانشگاه پیام نور پاسخ به نیازها، انتظارات و خواسته های دانشجویان است.

وی به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: ارائه تسهیلات و وام قرض الحسنه شهریه دانشجویی در طول تحصیل برای دانشجویان، شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها، امکان تحصیل برای افراد شاغل، امکان تعیین حوزه امتحانی در شهر مورد نظر دانشجو، آزمون الکترونیکی پایان ترم، برگزاری کلاس ها به دو شیوه حضوری و الکترونیکی و تقسیط شهریه ها را از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

طالب زاده اضافه کرد: ۱۸ مرکز و واحد در پیام نور آذربایجان غربی فعالیت دارد که از این تعداد هشت مرکز و مابقی واحد دانشگاهی هستند.

به گفته وی، دانشگاه پیام نور ارومیه دارای ۱۷۱ عضو هیات علمی تمام وقت و ۳۶۰ کارمند اداری است که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا هستند.

دانشگاه پیام نور علاوه بر توسعه فرهنگ سرآمد علم و دانش است

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر توسعه فرهنگ سرآمد علم و دانش است، ادامه داد: ۲۵ هزار دانشجو در پیام نور آذربایجان غربی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد یک هزار و 403 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

طالب زاده ادامه داد: ۶۹۲ رشته محل در مقطع کارشناسی و ۲۰۵ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در استان داریم.

وی با اشاره به طرح های پژوهشی انجام گرفته در پیام نور آذربایجان غربی طی نیمه نخست امسال، اذعان داشت: ۳۱ طرح پژوهشی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در حال اجراست که از این تعداد چهار تفاهم نامه خارج از دانشگاه پیام نور است و هزینه آنها طی قرارداد توسط طرف دیگر تفاهم نامه پرداخت می شود.

طالب زاده با بیان اینکه 19 مقاله علمی توسط هیات علمی دانشگاه پیام نور در نیمه نخست امسال به چاپ رسیده است، اظهار داشت: هشت کتاب توسط اعضای هیات علمی به چاپ رسیده است.

انتشار 18 گاهنامه و فصلنامه دانشجویی در شش ماه نخست امسال

وی همچنین از انتشار 18 گاهنامه و فصلنامه دانشجویی در شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: ۱۳۱ انجمن علمی و ۱۷ کانون فرهنگی در استان فعال است.

معاون امور آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی برگزاری همایش بین المللی تقریب ادیان و مذاهب توسط این دانشگاه را از دیگر فعالیت های پژوهشی این دانشگاه عنوان کرد.

طالب زاده ادامه داد: طی ۶ ماه نخست امسال ۳۴ کرسی آزاد اندیشی در پیام نور آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی اعزام دانشجو به مسابقات استارت آپ و ایده برتر از فیرورق و کسب مقام برتر، اعزام و پشتیبانی تیم کبدی استان و کسب هشت رتبه اول کشوری، اعزام نخبگان قرآنی دانشگاه در بیست و یکمین مسابقات قرآن و عترت را از دیگر فعالیت های پیام نور استان طی نیمه نخست امسال عنوان کرد.

معاون امور آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برای 357 دانشجوی دانشگاه پیام نور وام به ارزش 140 میلیون تومان و برای 50 دانشجو وام تحصیلی از سوی بنیاد علوی به ارزش 35 میلیون تومان تخصیص یافته است.

این مسئول به پروژه های عمرانی شاخص نیز اشاره کرد و گفت: ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی جذب شده است قصد داکه ریم این مرکز را در آینده بین المللی کنیم و علاوه بر این یک میلیارد تومان برای اتمام واحد آموزشی سلماس نیاز است که در این راستا نیز پروسه مناقصه و معرفی پیمانکار را طی می کنیم.

معاون امور آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از جذب دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی خبر داد و گفت: افراد متقاضی تا ۳۰ ام آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا