Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 524 ۱۳۹۴/۰۶/۰۸   

حسنی مجاهدی نستوه است

*مردم ارومیه هیچ گاه نام و یاد این مرد بزرگ را فراموش نخواهند کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی یکی از نماد های برتر مبارزه در کشور و همچنین نور چشم انقلاب است.

به گزارش ناي قلم به نقل از خبرگزاری شبستان، علی جنتی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه که به علت کهولت سن در بستر بیماری است با حضور در منزل وی، گفت: حسنی مجاهدی نستوه و قهرمان آذربایجان غربی است که  باید با زنده نگه داشتن مجاهدت های این روحانی بزرگوار بتوانیم بار دیگر حسنی های اینچنین تربیت کنیم.

وی، از بیماری حجت الاسلام حسنی ابراز تاسف و ناراحتی کرد و افزود: دلمان می خواست وی را سرپا و استوار ملاقات کنیم.

در ادامه این عیادت، حجت الاسلام  سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با بیان وضعیت عمومی حجت الاسلام حسنی و عذر خواهی از کسالت بیش از حدی که دارند، گفت: مردم ارومیه هیچ گاه نام و یاد و خاطره این مرد بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: این روحانی پیشکسوت به جزء روحانیت همواره سرباز جان بر کف در راه اعتدال فرهنگ اسلامی و قرآنی هستند و تا آخرین نفس در این راه جنگیده اند.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی از مخالفان علیه نظام شاهنشاهی پهلوی بود و به گفتهٔ خود از ۱۸ سالگی تا امروز (قبل و بعد از انقلاب) همیشه اسلحه گرم به همراه داشته و به مبارزه مسلحانه با نظام پهلوی اعتقاد داشت و  در ماه‌های انتهایی حکومت پهلوی هم از عوامل مؤثر در بسیج مردم علیه حکومت بود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا