اخبار
کد خبر : 523 ۱۳۹۴/۰۶/۰۸   

آرامش مطلوبی حوزه فرهنگي احساس می‌شود

* در کنار فعالیت های فرهنگی، اقدامات نظارتی نیز در دست اجراست

ديدار با امام جمعه اروميه برنامه بعدي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در سفر خود به اروميه بود.

به گزارش ناي قلم، علي جنتي در اين ديدار بر نقش نهاد ها و دستگاه های اجرایی در توسعه فرهنگی کشور تاکید کرد.

او فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را فرهنگي غنی و پربار دانست و تاكيد كرد كه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه فیلم در بخش‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی و همچنین تحکیم بنیان خانواده باشند و این امر را پیگیری می کنیم.

به گفته جنتي در حال حاضر در حوزه فرهنگی آرامش خاصی در کشور برقرار شده و فعالیت‌های این بخش با رعایت قانون و چارچوب های شورای عالی انقلاب فرهنگی به اجرا در می‌آید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در کنار فعالیت های فرهنگی، اقدامات نظارتی نیز با توان قابل ملاحظه ای در کشور در دست اجراست که در این راستا بسیاری از کتاب ها پس از انجام اصلاحیه چاپ شده و جلوی انتشار برخی کتاب ها نیز که مشکلات اساسی داشتند، گرفته شده است.

جنتی همچنین به نظارت پیگیر و مستمر در بخش فیلم نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص نیز اقدامات اصلاحی در خصوص بسیاری از فیلم ها انجام شده است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که کارهای فرهنگی در راستاي توسعه انقلاب و اسلام انجام شده و جلوی فعالیت‌های مضر در حوزه‌های کتاب و هنر گرفته شود که ما نیز در این راستا عمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد در دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری نیز احساس شد که معظم له از دولت رضایت دارند که این امر مایه مباهات دولتمردان است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين با حجت الاسلام والمسلمین حسنی دیدار کرد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا