اخبار
کد خبر : 5226 ۱۳۹۶/۰۸/۱۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف چهار هزار و 500 عدد قرص غیرمجاز در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان چهار هزار و 500 عدد قرص غیرمجاز روانگردان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مجید محبعلی در گفت و گویی افزود: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و بر اساس گزارش های مردمی در یک عملیات ضربتی در بازرسی از منزل متهم این مقدار شیشه و قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: پس از کشف این مواد متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: چهار نفر توزیع کننده مواد مخدر نیز در این شهرستان دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتور سیکلت نیز از این افراد کشف و پرونده متهمان به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی بوکان همچنین از کشف 76 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان و با همکاری شهروندان مبنی بر انتقال محموله بزرگ سیگار توسط قاچاقچیان به شهرهای عمقی کشور موضوع با هماهنگی مرجع قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بازرسی از منزل قاچاقچی 76هزار نخ سیگار خارجی به ارزش 120میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ محبعلی ادامه داد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پرونده متهم به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

دستگیری 2 سارق با 30 فقره سرقت منزل و کشف 80 هزار قرص روانگردان در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به مهمترین عملیات های این هفته انتظامی این شهرستان گفت: 2 سارق منزل به اتهام 30 فقره سرقت به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال دستگیر و از یک شبکه قاچاق مواد مخدر صنعتی نیز 80 هزار قرص روانگردان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا ظهیریان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این متهمان آخرین بار 2 میلیارد ریال پول نقد، طلا و جواهرات را از منزلی در مهاباد به سرقت برده بودند.

وی افزود: این 2 سارق با شگردهای پلیسی در استان های عمقی کشور شناسایی و پس از دستگیری و انتقال به مهاباد به 30 مورد سرقت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: از سارقان یک دستگاه خودروی سواری و چندین سیم کارت بی نام و نشان کشف و ضبط شد.

وی از مردم خواست که طلا و جواهرات قیمتی و پول نقد خود را به مدت طولانی در منزل نگهداری نکنند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از دستگیری سارق 19 دستگاه موتور سیکلت در شهرستان مهاباد خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت در مهاباد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و بر این اساس مخفیگاه این سارق در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و متهم توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ ظهیریان افزود: سارق پس از انتقال به مهاباد به 19 فقره سرقت اعتراف و موتورها به مال باختگان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه جرایم مربوط به فضای مجازی به سرعت در مهاباد در حال افزایش است، گفت: در 15 روز گذشته پلیس فتای شهرستان چهار سارق مجازی که 2 مورد از حساب شهروندان مهاباد پول برداشت کرده بودند را دستگیر کرد.

وی افزود: 200 میلیون ریال و 70 میلیون ریال میزان 2 برداشت غیرمجاز سارقان فضای مجازی از حساب بانکی شهروندان بوده است.

وی همچنین از دستگیری عاملان انتشار فیلم شخصی و خانوادگی، شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت یکی از کارمندان و مزاحم اینترنتی در مهاباد خبر داد.

فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست تا از نگهداری عکس و فیلم های شخصی و خانوادگی در گوشی های همراه خود اجتناب کنند.

وی همچنین با تاکید بر دستورات و منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: بر این اساس عوامل انتظامی شهرستان از جمله 842 ثوب البسه خارجی، 642 قواره پارچه و 2 هزار و 14 ثوب حوله قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این ارتباط نیز چهار متهم دستگیر شدند.

وی در بیان دیگر اقدامات انتظامی این شهرستان در روزهای گذشته اظهار کرد: با تلاش جدی در مبارزه با قاچاق کالا و با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در یک عملیات پلیسی 126 هزار نخ سیگارت خارجی به ارزش 29 میلیون ریال از خودروی پیکان وانت کشف و راننده آن پس از متواری شدن شناسایی و تحویل مراجع قضائی شد.

وی همچنین گفت: در یک عملیات اطلاعاتی نیز از یک توزیع کننده 80 هزار عدد قرص روان گردان، تقویت کننده و قرص جنسی تقلبی کشف و ضبط شد.

یک کشته و سه زخمی در تصادف جاده بوکان - مهاباد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: در برخورد 2 دستگاه خودرو در جاده برهان در محور بوکان - مهاباد، یک نفر جان باخت و سه تن دیگر زخمی شدند.

ظاهر فیضه در گفت و گویی اظهار کرد: شب گذشته با تماس مردمی مطلع شدیم تصادفی در جاده برهان نرسیده به روستای "کانی تومار" در مسیر جاده بوکان به مهاباد اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این تصادف تعدادی از سرنشینان داخل خودروها گیر کرده و نیاز به تیم امداد و نجات داشتند که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان و آمبولانس سازمان به محل اعزام شدند.

فیضه افزود: ماموران آتش نشانی پس از رسیدن بلافاصله با کمک ماموران اورژانس 115 مصدومان را رها سازی و به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: در این سانحه یکی از سرنشینان وانت پیکان فوت و یکی دیگر از سرنشینان این خودرو و 2 نفر از سرنشینان نیسان مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی واقع است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا