اخبار
کد خبر : 5225 ۱۳۹۶/۰۸/۱۷   

تجلیل از دو پیشکسوت ورزش ارومیه

 

به همت گروه برنامه سیری در ورزش صدا وسیمای استان آذربایجان غربی از پیشکسوتان ارزشمند بسکتبال که سالیان سال در حوزه ورزش برای دیار خود با کمترین امکانات وبا ممارست تلاش و باعزت افتخار کسب کردند با حضور درمنزل ایشان باثبت تصاویر و اهدای لوح تقدیر گوشه ای از زحمات آنان را ارج نهادند.

به گزارش نای قلم، فیروز کاشی گر متولد 1316 در ارومیه که علاوه از بسکتبال دررشته های فوتبال دو و میدانی و تنیس روی میز و... از سال 1326 شروع و به کسب مقام های زیادی در سطح شهر، استان و کشور نایل آمده است وی دبیر بازنشسته ریاضی هستند.

هوشنگ منصور در سال 1321 در ارومیه و از دندانپزشکان خوشنام هستند که قبل از بسکتبال در فوتبال و والیبال نیز دستی برآتش داشتند و در کنار تحصیلات دانشگاهی در سطح قهرمانی از سال های اوایل دهه سی به مقام های در خور توجهی نایل شده اند.

هر دو این پیشکسوتان خاطرات زیادی درکنار یکدیگر و دیگر همبازیان همچون مولایی، حصاری، ملک افشار، نجاری آذر، انصاری، اعتباری، خوشمود، ترکمانی، عطارافشار، مغربی، میری و ... که ازنسل اول و دوم بسکتبال هستند، ازمنش و سجایای انسانی در کنار بار فنی داشتند و از آن دوران به نیکی یاد می کنند و نیک اندیشیدن و داشتن روح و جسم سالم را رمز موفقیت در زندگی و ورزش اشاره به نسل جوانان جامعه دارند.

برنامه دیدار ازپ یشکسوتان ورزش یکی از آیتم های درخور توجه رسانه استان به این قشر زحمتکش و قدرشناسی و فرهنگ سازی در جامعه که همانا تکریم واحترام به بزرگان خود است که خوشبختانه با اقبال این عزیزان وعمومی جامعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا