Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5218 ۱۳۹۶/۰۸/۱۷   

اخذ مجوز استخدام در بیمارستان‌های تازه تاسیس آذربایجان غربی

 

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اخذ مجوز استخدام برای ۵۰۰ نفر در بیمارستان‌های تازه تاسیس استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در نشست خبری اظهار داشت: برای بیمارستان زنان و زایمان در صورت رسیدن به پیشرفت فیزیکی 60 درصد مجوز استخدام اخذ می شود.

وی افزود: همچنین در نظر است برای اورژانس جدیدالاحداث از نیروهای بیمارستان استفاده کنیم و مرکز رفرانس را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امسال مجوز ۵۷ نفر را برای عضویت در هیات علمی دانشگاه‌های استان گرفته شده است

آقازاده با بیان اینکه برای ارتقای شاخص‌های سلامت در آذربایجان‌غربی برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی شده است، تصریح کرد: در مدت چهار سال گذشته خانه‌های بهداشت از لحاظ تجهیزات و استقرار بهورزها ارتقا یافته، محل اسکان پزشکان مجهزتر و سیستم بهداشتی مراکز ارتقا یافته است.

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص وضعیت دفع فاضلاب شهرک گلمان و شبانه روزی نبودن مرکز بهداشتی و درمانی شهرک نیز گفت: شهرک گلمان یکی از طرح های مسکن مهر است که متاسفانه قبل از اینکه زیرساخت ها تکمیل شود ساخته شده و به مردم واگذار شده است ولی خوشبختانه امروز کارهای اساسی صورت گرفته درست است که وضعیت ایده ال نیست ولی مشکل تا حدودی برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای شبانه روزی بودن یک مرکز دولتی تعریف سازمانی خاصی از طرف وزارت بهداشت شده است و باید شرایط خاص از جمله تعداد جمعیت  فراهم گردد ولی با تمام اینها مرکز خدمات جامع سلامت شهرک گلمان با تمام اجزاء و ارکان از جمله آزمایشگاه، داروخانه، بیماریابی، تغذیه و...ارائه خدمت می کندو مرکز میاوق هم بطور موقت در این مرکز مستقر می باشد. گفتنی است بخش خصوصی می تواند جهت راه اندازی درمانگاه شبانه روزی اقدام کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: از 320 نفر متخصص معرفی شده به دانشگاه طی سالهای اخیر فقط 20 نفر در مرکز استان مانده اند و بقیه به شهرستانها اعزام شده اند، همچنین از 143 تخت آی سی یو 80 تخت در شهرستانها افزایش یافته است. ما در تمامی شهرستانها بجز پلدشت متخصص قلب داریم . بخش سوختگی در بیمارستان 216 تختخوابی خوی و بخش بازسازی شده بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه و مهاباد و میاندوآب هم راه اندازی خواهد شد. ما تلاش می کنیم تمام امکانات را در کلیه شهرستان ها فراهم آوریم تا از اعزام بیماران به مرکز استان خودداری کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا