اخبار
کد خبر : 521 ۱۳۹۴/۰۶/۰۸   

مسائل فرهنگي جزو مهم‌ترين موضوعات کشور است

*نخبگان و فرهیختگان را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی یاری کنند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با استقبال استاندار و جمعي از مديران استان وارد اروميه شد.

به گزارش ناي قلم، علی جنتی ابتدا در فرودگاه اروميه با خبرنگاران گفت‌وگو و هدف از سفر خود به آذربايجان غربي را تشريح كرد.

او در اين گفت‌وگو مسائل فرهنگي را جزو مهم‌ترين موضوعات کشور عنوان كرد طوري كه اهميت اين حوزه با توجه به ماهیت انقلاب از مسائل اقتصادی و سیاسی نيز بيشتر است.

جنتي به نقش نخبگان، فرهیختگان، طلاب و روحانیون، حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان در زمينه پرداختن به مسائل فرهنگي اشاره و تاكيد كرد اين قشر باید توجه ویژه ای به مباحث فرهنگي داشته باشند و دولت را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی یاری کنند.

وي سپس در تشريح اهداف سفر خود به استان اظهار كرد كه هر یک از اعضای کابینه برای بیان فعالیت‌های خود به ويژه در دو سال گذشته به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنند و ما نیز در این راستا به آذربایجان غربی سفر کرده‌ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این سفر مسائل حوزه‌های مختلف به ویژه بخش فرهنگی را در آذربایجان غربی شنیده و به دولت منتقل خواهیم کرد گفت: دیدار با مسئولان در جلسه شورای اداری و بازدید از طرح‌های فرهنگی آذربایجان غربی از جمله دیگر برنامه‌های این سفر در راستای رسیدگی به مشکلات استان است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا