اخبار
کد خبر : 5201 ۱۳۹۶/۰۸/۱۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 142 کیلوگرم هروئین طی هفته گذشته در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 142 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین طی هفته گذشته از 2 دستگاه تریلی در این استان کشف شد.

سردار ناصر اصلانی در گفت و گوی خبری افزود: پس از اطلاع ماموران مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از فعالیت 2 شبکه بین المللی در ترانزیت مواد مخدر با استفاده از 2 دستگاه تریلی از شرق کشور به استان، موضوع به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های پلیسی، انتقال دهندگان و خودروهای مورد استفاده در ترانزیت این محموله شناسایی شد.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند 2 دستگاه تریلی حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها 142 کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این عملیات 9 نفر قاچاقچی دستگیر و هشت دستگاه خودرو شامل 2 دستگاه تریلی و 6 دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

تصادف زنجیره ای 3 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان، از 3 کشته و 2 مجروح بر اثر برخورد سواری پژو با دو خودروی سواری پیکان و وانت در محور "شاهیندژ - بوکان"، خبر داد.

سرهنگ "عباس فرماني" در گفت و گوی خبری اظهارداشت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور "شاهیندژ- بوکان"، بلافاصله ماموران پليس راه به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد، اين تصادف بين خودرو پژو 405 و دو سواری پیکان و وانت سایپا رخ داده است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه در اين حادثه ، راننده و 2 نفر سرنشین پژو 405 در دم فوت شدند، افزود: راننده و 2 سرنشین سواری پیکان نیز که به شدت مجروح شده بودند به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت این حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوي راننده پژو 405 اعلام کردند.

3 کشته و 4 مصدوم براثر واژگونی سواری پژو 405

رئیس پلیس راه استان همچنین از واژگونی سواری پژو 405 در محور "شوط – ماکو" و فوت 3 نفر و مصدوم شدن 4 نفر از سرنشینان آن خبر داد.

فرمانی اظهار داشت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در محور "شوط- ماکو"، ماموران پلیس به همراه گروه های امدادی سریعا در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، سه نفر در صحنه تصادف در دم فوت و چهار نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند که به کمک عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه، از مهم ترین دلایل بروز این حادثه بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا