اخبار
کد خبر : 5200 ۱۳۹۶/۰۸/۱۲   

مدارس از آموزشگاه های صرف علمی به مدارس زندگی تبدیل شوند

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: باید در آموزش و پرورش تلاش شود تا از علم زدگی صرف فاصله گرفته شود و مدارس ما از آموزشگاه های صرف علمی به مدارس زندگی تبدیل شوند.

به گزارش نای قلم، قدرت اله قاسمی در گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق 24 گانه استان آذربایجان غربی، افزود: باید در آموزش و پرورش تلاش شود تا از علم زدگی صرف فاصله گرفته شود و مدارس ما از آموزشگاه های صرف علمی به مدارس علم آموزی و آموزش مهارت های زندگی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: در عصری که آن را با عنوان عصر سنت گریزی، عصر امپراطوری رسانه تعریف می کنیم، زندگی انسان ها با چالش های جدی از جمله تسهیل و تسریع در ترویج منکرات اخلاقی گسترش بیماری های روانی و روحی مواجه است.

قاسمی در رابطه با فعالیت های معاونت پرورشی نیز گفت: بسیاری از فعالیت هایی که در حوزه معاونت پرورشی انجام می گیرد در واقع پاسخگوی بسیار منطقی و ضروری برای زندگی امروزی دانش آموزان است.

وی افزود: مباحث دینی قرآنی معارف معارف اسلامی اسباب تعمیق معرفت دینی را فراهم می سازد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری و جشنواره های مختلف به بالندگی تحصیلی و هنری دانش آموزان کمک شایسته ای می کند.

قاسمی ادامه داد: حمایت های مشاوره ای فعالیت های تربیتی در این حوزه آرامش و امنیت خاطر را در دل نوجوانان تثبیت می کند.

وی گفت: معاونت پرورشی علی رغم مشکلات اعتباری از جایگاه شایسته ای در ارتباط با کسب رتبه های کشوری و فعالیت های جاری به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا