Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 520 ۱۳۹۴/۰۶/۰۷   

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در مناطق کم‌برخوردار

*امسال سخت‌ترین سال برای شهرداری ارومیه است

بهره برداری از 638 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه در مناطق کم برخوردار به مناسبت هفته دولت عصر امروز صورت گرفت.

به گزارش ناي قلم، احداث بوستان امید، بوستان نوین دو، بوستان استاد شهریور، پیاده روسازی معابر مناطق دو و سه شهرداری (خیابان‌های هفت تیر، صائب تبریزی، کمربندی خاتم انبیا، 17 شهریور، خیابان جنوبی، بعثت، خیابان ولیعصر) از جمله پروژه‌هاي افتتاحی است.

آسفالت ریزی مناطق کم برخوردار شهری، کمربندی فاز دو باغ رضوان جاده سرو، کوچه های پشت مدرسه لیلا، علامه مجلسی، خیابان‌های شهید افرند، کوی رشادت، لاله، محله شهید آیدین کریمی، انتهای بلوار استاد شهریار، کوچه 6 و 7 شهید بهروش، خیابان فرخی و منشعبات، خیابان شهید فلاح و منشعبات، خیابان هشت شهریور و منشعبات، خیابان علوی، زمین‌های قره‌آغاج، خیابان سرباز، زمین‌های نقش افکن، خیابان‌های وکیل آباد و کوچه های منشعب، محله کوی بهاران به پايان رسيد.

مرمت و لکه گیری معابر مناطق دو و سه، احداث و پوشش دو فقره کانال آخر کمربندی و منطقه کشتارگاه، احداث فرهنگسرای محله ای استاد شهریار، جدول‌گذاری معابر شهری مناطق دو و سه، اصلاح هندسی تقاطع مناطق 2 و 3 شهرداری از ديگر پروژه‌هاي افتتاحی بود.

خدمت به محرومین، جزو آرمان‌های نظام است

 استاندار آذربایجان غربی، خدمت به محرومان را جزو آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

قربانعلي سعادت با اشاره به فرمایشات امام راحل در این خصوص که محرومان، صاحبان و استوانه های انقلاب هستند، گفت: در هفته دولت امسال، شهرداری ارومیه اقدام قابل توجهی انجام داده و طرح‌های عمرانی بخش‌های محروم و کم برخوردار را به بهره برداری رسانده است.

سعادت با اشاره به هزینه کرد 640 میلیارد ریالی شهرداری ارومیه برای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق محروم این شهر، اضافه کرد: این اعتبار حدود یک سوم کل اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در یک سال است.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات سال‌های اول انقلاب و دوران جنگ تحمیلی در استان، ایجاد مهاجرت از شهرهای مختلف به ارومیه به دلیل بروز جنگ و نا امنی بود که موجب شد در بخش‌های مختلف این شهر، حاشیه نشینی ایجاد شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در سال‌های اخیر با برنامه ریزی مدیریت شهری و شرکت‌های خدمات رسان، خدمات لازم به این مناطق آورده شده و در اختیار خانواده های محروم قرار گرفته است.

سعادت امسال را سخت‌ترین سال برای شهرداری ارومیه به دلیل کاهش درآمد مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: با وجود این کاهش درآمد، خدمات به خوبی در سطح شهر ایجاد شده است.

وی از افتتاح نزدیک به 600 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: آب‌رسانی روستایی، گازرسانی، راه روستایی، طرح‌های آبیاری نوین و طرح‌های تولیدی اشتغال زا در بین این طرح‌ها وجود دارند.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات گاز، برق، آب و راه دسترسی کمترین خدمات لازم برای ارائه به محرومان توسط دولت است و ما به دنبال اشتغال‌زایی در بین جوانان در راستای ایجاد درآمد برای خانواده‌ها به ویژه محرومان هستیم.

امسال دو هزار تن قیر از سوی وزیر کشور به شهرداری ارومیه داده شد

محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه نیز در این آیین با قدردانی از همراهی دولت با مدیریت شهری ارومیه در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان اضافه کرد: پارسال 20 میلیارد ریال اعتبار از سوی استاندار آذربایجان غربی و امسال نیز دو هزار تن قیر از سوی وزیر کشور به شهرداری ارومیه داده شد که بسیار کارساز هستند.

وی گفت: همچنین در سال جاری و سال گذشته، از محل مالیات بر ارزش افزوده کمک‌های اعتباری به پروژه های عمران شهری ارومیه داده شده است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا