اخبار
کد خبر : 52 ۱۳۹۴/۰۳/۲۸   

ادغام سازمان جوانان و اداره کل ورزش تصمیم درستی نبود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ادغام سازمان جوانان و اداره کل ورزش تصمیم درستی نبود چرا که نگاه فقط ورزشی است و از پرداختن به مسائل جوانان در بیشتر موارد غفلت می شود.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر ظهر امروز در دوازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که پیش از ظهر امروز در سالن همکف استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین هدف ستاد ساماندهی امور جوانان، سیاست گذاری، تصمیم گیری و نظارت بر حوزه جوانان است که برای این کار کارگروه های تخصصی می بایست تشکیل و فعالیت کنند.

وی با بيان اينكه بايد از خود بپرسيم كه براي جوانان واقعا چه كارهايي انجام داده ايم، افزود: اينكه چقدر توانسته‌ايم جوانان را به سمت توانمندي و شكوفايي سوق دهيم و مسائل و مشكلات اصلي آنها را رفع کنیم، اهميت دارد و با شعار و حرف، نمي‌توان به اهداف مورد نظر رسيد.

وي، دستگاه هاي اجرايي استان را به برنامه‌ريزي و اجراي مطلوب تر برنامه‌هاي مربوط به اوقات فراغت جوانان ترغيب كرد و گفت: در اجرا و برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي مربوط به اوقات فراغت جوانان، بايد اثربخشي اين برنامه ها به عنوان محور مدنظر قرار گيرد و برگزاري برنامه‌ها تنها براي رفع تكليف نباشد.

رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان استان ادامه داد: همچنين هدف گذاري و مشخص کردن يك نقطه هدف، بايد در برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي مربوط به جوانان لحاظ شود تا بدانيم كه هدفمان از برگزاري اين برنامه ها چيست و چه فايده اي براي جوانان دارد.

رادفر همچنين بر لزوم بهره گيري از ظرفيت سمن ها و تشكل هاي مردمي در مسائل مربوط به جوانان تاكيد كرد و گفت: در آذربايجان غربي، سمن هاي زيادي در حوزه هاي مختلف فعاليت دارند كه دستگاه هاي اجرايي مي‌توانند از ظرفيت و پتانسيل آنها در جهت برنامه ريزي و اجراي بهتر برنامه ها استفاده كنند.

 وي اضافه كرد: در برگزاري برنامه هاي فرهنگي به خصوص در حوزه جوانان، بايد به سمتي حركت كنيم كه منجر به مشاركت بيشتر مردم شود و كارها و امور بدست خود جوانان سپرده شود.

 معاون سياسي و امنيتي استاندار با بيان اينكه لازم است نيازها و اولويت‌هاي جوانان مورد شناسايي و بررسي قرار گيرد نيز گفت: مديران و مسئولان لازم است جوانان را در تصميم‌سازي ها مشاركت دهند و از نظرات و ديدگاه هاي آنان استفاده كنند.

گفتني است در ادامه اين جلسه، اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان استان، نظرات و ديدگاه هاي خود را در خصوص مسائل و مشكلات جوانان و همچنين برنامه ها و طرح هاي مربوط به اوقات فراغت جوانان ارائه كردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا