Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5178 ۱۳۹۶/۰۸/۰۶   

بازدید نماینده فائو از روند احیای دریاچه ارومیه/ از هر تلاشی که ممکن باشد دریغ نخواهد شد

 

در راستای اجرای برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب احیای دریاچه ارومیه نماینده فائو از سازه های آبخیزداری طرح احیای دریاچه ارومیه بازدید کرد.

به گزارش نای قلم، پروفسور هانس پیتر شریر به همراه تعدادی از کارشناسان ملی طرح احیای دریاچه ارومیه از سازه های آبخیزداری پیروانه، شیخ عثمان و پل پوش آباد بازدید کردند.

پروفسور هانس پیتر شریر مشاور پیمانکاران سازمان جهانی فائو در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه محیط زیست و منابع طبیعی گفت: در احیای دریاچه ارومیه سازمان فائو هم با ستاد احیای دریاچه همکاری خواهد کرد و در این رابطه از هر تلاشی که ممکن باشد دریغ نخواهد شد.

خضری فرماندار اشنویه هم با تاکید بر عزم جدی برای احیای دریاچه ارومیه و لزوم همکاری همه مردم و مسئولان در این رابطه گفت: در چند سال گذشته اقدامات خوبی در این شهرستان برای صرفه جویی در مصارف آب کشاورزی صورت گرفته که به احیای دریاچه کمک کرده است.

او همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه کشورهای استبدادی علیه ایران اسلامی گفت: برنامه های مناسبی برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی علیرغم این تحریم ها با تلاش مسئولان و همکاری مردم خصوصاً سازمان های مردم نهاد در این شهرستان محقق شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا