اخبار
کد خبر : 5175 ۱۳۹۶/۰۸/۱۳   

مخالف احداث سیلوهای جدید در آذربایجان غربی هستیم

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اشباع شدن استان از سیلو، کارگروه استانی ساماندهی گندم، آرد و نان با احداث سیلوهای جدید مخالف است.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده در سومین جلسه کارگروه استانی ساماندهی گندم، آرد و نان اظهار داشت: ظرفیت سیلوهای استان بیشتر از ظرفیت تولید گندم استان است.

وی در ادامه بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت سیلوها، کارخانجات آرد و واحدهای نانوایی تاکید و خاطرنشان کرد: گندم و آرد و نان مستقیما با سلامت جامعه در ارتباط هستند فلذا لازم است مسئولان ذیربط استانی با بازرسی های دقیق از فعالیت های مرتبط با این حوزه، با متخلفین احتمالی برخورد و سلامت جامعه را بیش از پیش تامین و تضمین کنند.

لزوم پیگیری در جهت پرداخت مانده مطالبات گندم کاران استان از دیگر موارد مورد تاکید معاون استاندار در این جلسه بود.

صفرزاده در این ارتباط گفت: بر اساس اعلام جهاد کشاورزی استان، از 492 میلیارد تومان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان، 247 میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و مابقی مانده است که پیگیر پرداخت مابقی مطالبات از مقامات ذیربط کشوری هستیم.

ضرورت اطلاع رسانی وضعیت آب و هوایی به کشاورزان و روستاییان در جهت برداشت به موقع محصولات خود و اصلاح فرهنگ استفاده از نان سفید و تشویق مردم به سمت استفاده از نان سبوس دار از دیگر موضوعات مورد تاکید معاون استاندار در این جلسه بود.

تجلیل از واحدهای نانوایی برتر آذربایجان‌غربی همزمان با روز ملی نان از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا