Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 517 ۱۳۹۴/۰۶/۰۷   

حضور سرمايه‌گذاران خارجي در منطقه آزاد ماكو

* ایجاد نیروگاه 500 مگاواتی با سرمایه‌گذار چینی در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: بزرگراه بین تبریز تا مرز بازرگان توسط فاینانسور ترک احداث و طی پنج سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نای قلم، حسین فروزان در گفت و گویی از حجم بالای درخواست‌های سرمایه گذاری خارجی از جمله ورود سرمایه‌گذار هندی در بخش فروآلیاژها خبر داد.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذار 15 میلیون دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کرده و با دریافت مجوزهای لازم به زودی نسبت به احداث کارخانه خود اقدام خواهد کرد که در فاز پایانی به 60 میلیون دلار می‌رسد.

فروزان با اشاره به ظرفیت‌های ویژه گردشگری و طبیعت خاص این منطقه و نبود هتل مناسب گفت: در حال مذاکره با پنج سرمایه‌گذار خارجی برای ساخت هتل در این منطقه هستیم و ایجاد نیروگاه 500 مگاواتی با سرمایه‌گذار چینی در دستور کار قرار دارد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد ماكو در پاسخ به اخبار منتشر شده در مورد تعطیلی مرز بازرگان طی یک ماه اخیر با رد این موضوع افزود: متأسفانه این خبر اشتباه ضربه جبران‌ناپذیری به ما زد، چرا که دیگر خبری از صف‌های چند کیلومتری کامیون‌ها پشت مرز بازرگان مانند قبل نیست و شاید به دلیل قطع اینترنت یا اختلال در سیستم اداری در مرز دو طرف دو ساعت مشکلی به وجود آید اما هیچ گاه مرز بازرگان تعطیل نشده است.

تعریض جاده شوط به سه راهی توسط سازمان منطقه آزاد ماکو

مديرعامل سازمان منطقه آزاد ماكو در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های هفته دولت اشاره و اظهار کرد: آغاز بهره برداری از 90 واحد مسکن مهرشهری، آغاز بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی شهرستان شوط، آغاز عملیات اجرایی جاده شوط به سراهی توسط سازمان منطقه آزاد ماکو، آغاز بهره برداری از آسفالت خیابان امام شهر مرگنلر، آغاز عملیات اجرایی به 11 روستا، آغاز بهره برداری از ساختمان دهیاری، تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار با امام جمعه، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا از طرح‌های شهرستان شوط برای هفته دولت بود.

آغاز بهره برداری از گازرسانی به روستای خلج عجم، آغاز بهره برداری از 30 واحد مسکن روستایی و ایتام در یولاگلدی، آغاز بهره برداری از حوضچه رسوب گیر روستای شریف آباد، آغاز بهره برداری از طرح هادی روستای قره زمین، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از مهم‌ترین پروژه های شهرستان شوط بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا