اخبار
کد خبر : 5169 ۱۳۹۶/۰۸/۰۲   

مدارس آسیب دیده در محله اسلام آباد ارومیه وارد چرخه آموزشی می شود

 

بازرس ویژه و مشاور وزیر آموزش وپرورش گفت: دو مدرسه آسیب دیده در اغتشاشات منطقه اسلام آباد ارومیه به زودی وارد چرخه آموزشی می شوند.

به گزارش نای قلم، حسین بزرگی زاده که برای بررسی حادثه مدرسه راه شهدای ارومیه در این شهرستان حضور پیدا کرد در گفت و گوی خبری اظهار داشت: شرایط بازسازی مدارس آسیب دیده در جریان اغتشاشات دیروز در منطقه اسلام آباد ارومیه به خوبی پیش می رود و با کمک اداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی یکی از مدارس آسیب دیده از روز شنبه وارد چرخه آموزشی می شود .

وی افزود: مدرسه راه شهدا نیز که در این جریان آسیب بیشتری دیده است  ظرف یک هفته بازسازی و با نظر شورای تامین استان به فعالیت های آموزشی خود باز خواهد گشت.

بزرگی زاده تصریح کرد: صبح امروز وزیر آموزش وپرورش در پیام تلفنی از کادر آموزشی مدرسه راه شهدا که در جریان حادثه دیروز از نظر روحی وروانی آسیب دیده بودند دلجویی کرد.

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش برای بررسی حادثه مدرسه راه شهدای ارومیه  گفت: برخورد با خاطیان این حادثه برعهده قوه قضائیه و نیروی انتظامی است ولیکن وزارت آموزش و پرورش با گرفتن وکیل بطور جدی این مسئله را پیگیری می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا