اخبار
کد خبر : 5157 ۱۳۹۶/۰۸/۰۱   

درگیری خانواده یک دانش‌آموز با مسئولان مدرسه در ارومیه/آزار و اذیت دانش‌آموز توسط سرایدار هنوز تایید نشده‌است

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درباره درگیری میان خانواده یک دانش‌آموز دختر با مسئولان مدرسه‌‌ای در ارومیه توضیحاتی ارائه داد.

فریدون مصطفوی؛ مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت‌و‌گوی خبری در ارتباط با اخبار منتشر شده درباره درگیری خانواده‌ای با مسوولان مدرسه‌ای در ارومیه که به دلیل آزار و اذیت دختری توسط سرایدار مدرسه‌ای دخترانه رخ داده است، گفت: هم‌اکنون بنده و فرماندار ارومیه در منطقه حضور داریم؛ این مساله مطرح شده که البته هنوز دقیقا مشخص نیست. اهالی منطقه احساساتی شدند و خودشان وارد عمل شدند. خوشبختانه نیروی انتظامی در محل حضور دارد و در حال برقراری آرامش است.

وی افزود: هنگامی که آرامش به منطقه اسلام آباد بازگردد، به موضوع رسیدگی خواهیم کرد و قطعا با موضوع به شدت برخورد می‌کنیم؛ اما هنوز چیزی به اثبات نرسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: پرونده درگیری این خانواده با سرایدار در کلانتری تشکیل شده است. امیدواریم چیزی که دهن به دهن می چرخد، رخ نداده باشد.

صمدی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در همین رابطه گفت: والدین شکایت کردند، اما پدر رضایت داده است، این در حالی است که جوان‌های فامیل به مدرسه آمده و شلوغ کردند؛ در حال حاضر پلیس ضد شورش به دلیل درگیری پیش آمده در اطراف مدرسه به منظور کنترل اوضاع حضور پیدا کرده‌است.

از ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه امروز (دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) اخباری مبنی بر حمله مردم و درگیری در محله اسلام آباد ارومیه منتشر شده است.

نیروی انتظامی برای کنترل اوضاع در محل حادثه حضوردارد، هم‌چنین فرماندار ارومیه و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برای بررسی موضوع به محل حادثه رفته‌اند.

هنوز هیچ مقام رسمی درباره اتفاقات مدرسه راە شهدا اظهار نظر نکردە است و علت حادثه در حال بررسی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا