اخبار
کد خبر : 5156 ۱۳۹۶/۰۸/۰۱   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در پیرانشهر

فرمانده انتظامی اذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی پیرانشهر به کشف البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از یک دستگاه خودروی وانت موفق شدند.

سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز شهرستان پیرانشهر حین کنترل خودروهای عبوری در محور پیرانشهر به مهاباد به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، 2 هزار و 388 ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی اضافه کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی بوده و این امر مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار موثر است .

سقوط خودرو به دره در جاده سردشت - مهاباد 2 کشته برجا گذاشت

فرمانده انتظامی سردشت گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو به دره در محور سردشت - مهاباد 2 نفر کشته شدند.

سرهنگ فیض الله علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خودرو پژو به علت نداشتن سرعت مطمئنه واژگون شده و سپس به دره سقوط کرده است.

وی اظهار کرد: در این حادثه دلخراش یکی از سرنشینان خودرو در دم جان خود را از دست داد و سرنشین دیگر هم پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کرد.

این سانحه تصادف در محور سردشت به مهاباد و در حوالی روستای کامم از توابع بخش خلیفان شهرستان مهاباد اتفاق افتاد.

دستگیری 12 نفر در قالب سه شبکه سرقت و جعل سند در خوی

سه شبکه بزرگ سرقت و جعل اسناد با حضور 12 نفر در خوی شناسایی و متلاشی شد و به گفته فرمانده انتظامی خوی، ماموران این شهرستان از این شبکه ها 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسروقه و تعداد زیادی اسناد جعلی کشف کردند.

سرهنگ بیت الله پاشایی در گفت و گویی افزود: این شبکه های سرقت به دزدی از منازل نیمه ساخت، خودروها و موتورسیکلت ها مشغول بودند و علاوه بر آن، اسناد مربوط به باغ ها، خودروها و منازل را نیز جعل می کردند.

وی اضافه کرد: اعضای این سه شبکه به وقوع بیش از 125 فقره سرقت و جعل اسناد اعتراف کردند.

وی از معرفی نفرات دستگیر شده به مقام قضایی خبر داد و اظهار کرد: 12 نفر عضو این شبکه ها در عملیات های انجام شده، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوی گفت: ارزش اموال سرقت شده توسط اعضای این شبکه ها طبق نظر کارشناسان به بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا