اخبار
کد خبر : 515 ۱۳۹۴/۰۶/۰۷   

برقراري نظم با اجراي طرح تاکسی یار در ارومیه

* مرکز معاملات خرید و فروش تاکسی با نظارت عالیه سازمان راه اندازی می‌شود

تاکسی‌ها در سیستم حمل و نقل عمومی نقش مهمی دارند و عده بسیاری از مردم در سنین و طبقات مختلف اجتماع از این وسایط نقلیه استفاده می‌کنند.

به گزارش نای قلم، در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری به وسیله تاکسی و جلب رضایت شهروندان برای استفاده از وسایط نقلیه عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

براساس آنچه در منشور اخلاقی سازمان تاکسیرانی نیز آمده است، بی تردید بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و رضایت خاطر شهروندان از امر مذکور می‌تواند قسمت قابل توجهی از امنیت روانی خانوادگی و اجتماعی ارومیه را تأمین كند چرا که استفاده از تاکسی به عنوان یک وسیله نقلیه ایمن، سریع و نسبتاً ارزان در برنامه کاری اکثریت شهروندان قرار دارد.

در راستای برقراری نظم، سوار کردن نوبتی مسافران، جلوگیری از سرگردانی و اتلاف وقت تاکسی و مسافر و ساماندهی مسافرکش‌های شخصی، مدتیست که طرح تاکسی یار در ارومیه اجرا می‌شود که تعداد آن‌ها در هفته دولت افزایش می‌یابد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه می‌گوید: طرح تاکسی یار در 21 ایستگاه پرتردد شهر برای ساماندهی و نظم بخشی به ایستگاه های تاکسی راه‌اندازی می‌شود.

فخرالدین معصوم‌زاده در گفت و گویی با اشاره به اقدامات رفاهی، خدماتی سازمان تاکسی‌رانی به منظور بهره‌مندی رانندگان تاکسی در هفته دولت، اظهار می‌دارد: این اقدامات شامل راه اندازی سیستم مرخصی آنلاین، بهره‌مندی از خدمات فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی ویژه برای رانندگان تاکسی از قبیل (عکاسی و فیلم‌برداری، امکان اسکان برای سفرهای زیارتی و سیاحتی، سالن سرپوشیده ورزشی، مدرسه فوتبال، سالن استخر، تالار و غذاخوری، دستگاه های تصفیه آب و هوای خانگی، خوشبوکننده خودرو، کارواش ویژه رانندگان، استفاده از قطعات خودرو از قبیل لنت ترمز و تسمه تایمر است)

وی راه اندازی مرکز معاملات خرید و فروش تاکسی با نظارت عالیه سازمان، بهره‌مندی از امکانات بیمه تکمیلی برای رانندگان، نصب کارت شناسایی ویژه بر روی داشبورد تاکسی‌ها از سایر اقدامات رفاهی، خدماتی سازمان جهت بهره‌مندی رانندگان تاکسی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا