اخبار
کد خبر : 5149 ۱۳۹۶/۰۷/۲۷   

خلأ یک سند بالادستی در عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی احساس می‌شود

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌غربی گفت: امروزه خلأ یک سند بالادستی در عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به‌شدت احساس می‌شود.

به گزارش نای قلم، حسام شیرازه محبت در دهمین جلسه کارشناسی تدوین سند راهبردی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این استان با اشاره به لزوم تسریع در تدوین این سند اظهار داشت: استاندار جدید آذربایجان‌غربی که از فعالان و متخصصین حوزه ارتباطات و روابط بین‌الملل است اهتمام ویژه‌ای به اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دولت تدبیر و امید به مردم و افکار عمومی دارد.

وی بهبود تشکیلات و روش‌های انجام فرایندهای ارتباطی، توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی، فرهنگ‌سازی رویکرد پژوهش محور در فعالیت‌های روابط عمومی و ارتقای اصول تشریفات و گردهمایی و مدیریت رویدادها را ازجمله دغدغه‌های جامعه روابط عمومی و اطلاع‌رسان استان برشمرد و افزود: با تدوین و رونمایی از سند روابط عمومی استان، قسمتی از دغدغه‌های دولت برای اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی و همچنین اطلاع‌رسانی اقدامات دولت به رسانه‌ها و مردم عزیز، رفع خواهد شد.

شیرازه محبت ابراز امیدواری کرد به‌زودی و با حضور استاندار و خانواده بزرگ ارتباطات استان از این سند رونمایی و تدابیر لازم برای اجرایی کردن آن در طول مدت فعالیت دولت دوازدهم اتخاذ شود.

در این جلسه مسئول تدوین سند راهبردی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ضمن ارائه گزارشی از روند تدوین این سند گفت: تاکنون بیش از 20 جلسه کارشناسی رسمی و غیررسمی توسط اعضای گروه تدوین برگزارشده که بحمدالله نتایج این تلاش‌ها به‌زودی و در یک ماه آینده در قالب سندی مدون، تقدیم جامعه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استان خواهد شد.

شفیع بهرامیان احصای بیش از 70 فرایند مهم حوزه روابط عمومی را از فعالیت‌های گروه تدوین سند روابط عمومی نام برد و ابراز امیدواری نمود که ابلاغ سند از سوی مقام عالی استان به همه نهادهای موجود استان، بتواند وضعیت و جایگاه روابط عمومی را در بین دستگاه‌های اجرایی، مدیران این دستگاه‌ها و مردم عزیز آذربایجان‌غربی بهبود بخشد و در نهادینه‌سازی رویکردی علمی و مدون برای انجام فعالیت‌های آتی روابط عمومی‌ها اثرگذار باشد.

لازم به ذکر است که آذربایجان‌غربی پس از استان یزد، دومین استانی است که با تدوین و انتشار فرایندها، استراتژی‌ها و اقدامات حوزه روابط عمومی بخش دولتی و خصوصی در قالب سند راهبردی، سعی در انعکاس و اطلاع‌رسانی صحیح اقدامات دولت خدمتگزار به افکار عمومی و عموم شهروندان دارد. دهمین جلسه کارشناسی تدوین این سند به میزبانی اداره‌کل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا