اخبار
کد خبر : 5141 ۱۳۹۶/۰۷/۲۳   

بازدید استاندار آذربایجان غربی از دریاچه ارومیه

 

استاندار آذربایجان غربی از دریاچه ارومیه بازدید کرد.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی عصر امروز با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی، از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه بازدید کرد.

در این دیدار مسئولین ذیربط، گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در راستای احیای دریاچه ارومیه را به استاندار آذربایجان غربی ارائه کردند.

همچنین شهریاری در جمع پرسنل کادر و وظیفه پلیس راه میانگذر ارومیه- تبریز حضور یافت و ضمن گفتگو در خصوص مسائل و مشکلات این پلیس راه، به آنان خدا قوت گفت.

استاندار آذربایجان غربی پس از بازدید از دریاچه ارومیه، از روند اجرای طرح مبارزه مکانیکی و بیولوژیکی با کانون های تولید گرد و غبار و ریزگردهای نمکی در منطقه سپورغان ارومیه بازدید کرد.

منطقه سپورغان یکی از کانونھ ای تولید گرد و غبار و ریزگردهای نمکی در حاشیه دریاچه ارومیه بوده است که منابع طبیعی تلاش کرده با ایجاد ھلالیھای آبگیر و انجام عملیات تثبیت شن‌های روان و شوره ‌زارهای پیرامون دریاچه با روش بیولوژیک و کاشت گونه‌های بومی شورپسند، مانع از تولید و پخش ریزگردها در شهرها و سکونتگاه‌های انسانی پیرامون دریاچه شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا