اخبار
کد خبر : 5136 ۱۳۹۶/۰۷/۲۲   

خط مشی اعتدالی دولت در آذربایجان غربی پیگیری می شود

 

استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: خط مشی اعتدالی دولت دوازدهم با تکیه بر نیروهای بومی در آذربایجان غربی پیگیری می شود.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری عصر روز شنبه در آئین تکریم قربانعلی سعادت، استاندار پیشین این استان اظهار داشت: در دوره نمایندگی مجلس نیز رویه و مشی اعتدالی را داشتم و با همه نیروهای سیاسی حوزه انتخابیه خود به راحتی کار کردیم و موفق بودیم.

وی افزود: در مناسب مدیریتی به نیروهای بومی اهمیت خواهم داد و از افراط و تفریط پرهیز می کنم.

شهریاری اضافه کرد: سرمایه اجتماعی در این استان باید از طریق افزایش مشارکت های مردمی ارتقا یابد.

استاندار جدید آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی با مشارکت مردم در امور استان به دست می آید، مشارکت مردم نیز به دنبال خود، اعتماد عمومی و رشد سرمایه گذاری که منجر به رفاه اجتماعی و اشتغالزایی می شود را به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: ورود روزافزون سرمایه گذاران به این استان نیازمند ثبات اقتصادی و امنیت سیاسی و اقتصادی است.

شهریاری وجود حدود یک هزار کیلومتر مرز ایران با کشورهای همسایه در این استان را ظرفیتی بی بدیل برای توسعه اقتصادی منطقه عنوان کرد و گفت: آذربایجان غربی سوق الجیشی ترین استان کشور است و لازم است با هماهنگی، برنامه ریزی و تعامل با تمامی نیروها و مدیران و نمایندگان استان، از این فرصت مرز بیشترین بهره را ببریم.

استاندار آذربایجان غربی به تجربیات خود در طول دوران خدمت در وزارت امور خارجه هم اشاره و خاطرنشان کرد: در طول دوره خدمت به عنوان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت آلمان،  با صدها شرکت آلمانی مذاکراتی را داشتم که منابع خوبی را برای سرمایه گذاری در اختیار دارند.

وی همچنین از اعزام هیاتی از اتاق بازرگانی ارومیه به برخی از کشورهای پیشرفته جهت مذاکره خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این برای مذاکره با دیگر هیات های سرمایه گذاری خارجی و اروپایی اقدام خواهیم کرد.

شهریاری در ادامه ضمن قدردانی از خدمات سعادت در آذربایجان غربی اظهار کرد: بنده دست یاری به سوی همه مردم استان، گروه ها، جناح های سیاسی، مدیران و مسئولان این استان دراز می کنم و از آنها می خواهم مرا در راه خدمت هر چه بیشتر و رشد و شکوفایی استعدادهای این استان یاری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا