اخبار
کد خبر : 5135 ۱۳۹۶/۰۷/۲۲   

استاندار جدید راه اعتدال را در پیش بگیرد

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: استاندار جدید راه اعتدال را در پیش بگیرد و در مناسب مدیریتی از نخبگان، نیروهای بومی و از هر قشر و سلایقی  بهره‌مند شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی که با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن شرکت توزیع برق استان برگزار شد، اظهار داشت: در آذربایجان غربی به اندازه کافی مدیران خادم و توانمند وجود دارد و امیدواریم استاندار جدید با بهره مندی از این افراد چرخ توسعه استان را به حرکت در آورد.
وی افزود: افکار افراطی و تفریط همه جا هست اما باید از ترویج این افکار در جامعه پرهیز کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به پایین بودن سرانه درآمد استان در مقایسه با سرانه کشوری، توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم باید در اولویت مدیریت استان باشد.

وی با توصیه به استاندار جدید به پیروی از سیره پیامبر و ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: مدیران باید همیشه ارتباط خود را با خداوند تبارک و تعالی محکم‌تر کنند چراکه خداوند منبع لایزال هستی است و مدیر باید پیوسته صادقانه کارها را مدیریت کند و همیشه از خدای تبارک و تعالی یاری بخواهد و کمک بطلبد.

امام جمعه ارومیه همچنین بر ایجاد تعامل و ارتباط مناسب با علما و روحانیون توسط استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد.

وی با تقدیر از خدمات قربانعلی سعادت استاندار پیشین آذربایجان غربی اظهار داشت: چند خصوصیت بارز در آقای سعادت وجود دارد که تعهد و معتدل بودن از جمله آن‌هاست و ایشان در این سال‌ها توانستند به‌گونه‌ای مدیریت کنند تا افکار افراطی و تفریطی در این استان حاکم نباشد و به سبب شناخت و اطلاع کافی از مسائل استان به خوبی توانستند در این منطقه مدیریت کنند .

امام جمعه ارومیه ادامه داد: استاندار جدید آذربایجان غربی را به دلیل غیربومی بودن شناختی از او نداریم اما با توجه به اعتمادی که به وزیر کشور دارم ایشان به بنده اطمینان خاطر دادند که به حساسیت منطقه واقف بوده و گزینه مناسبی به عنوان استاندار در آذربایجان غربی معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه بیکاری و وضعیت نامناسب معیشتی از مشکلات اصلی آذربایجان غربی است اظهار امیدواری کرد استاندار جدید بتوانند به خوبی در این استان مدیریت کرده و شاهد رشد و توسعه در همه زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا