اخبار
کد خبر : 5131 ۱۳۹۶/۰۷/۲۲   

آتش سوزی در بیمارستان میاندوآب

 

بخش  ICU بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب دچار آتش سوزی شد.

به گزارش نای قلم ساعت سه صبح روز شنبه مورخ 96.7.22 در بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب آتش سوزی رخ داد که متاسفانه این حادثه یک نفر فوتی در بر داشت.

به دنبال این حادثه جواد آقازاده رئیس دانشگاه و معاون امور درمان جهت بررسی موضوع در شهرستان میاندوآب حضور یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: در اثر وقوع این حادثه از شش بیمار بستری شده در این بخش یکی از بیماران مرد به علت شدت آتش سوزی فوت کرده است.

باقر بهرامی افزود: پنج نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه از پنج مصدوم این حادثه که بلافاصله به بیمارستان عباسی منتقل شدند چهار مصدوم وضعیت مناسبی دارند افزود: یکی از مصدومان این حادثه نیز دچار سوختگی شده است.

بهرامی گفت: با توجه به اینکه بخش اطفال این بیمارستان در جنب بخش حادثه دیده آی سی یو قرار دارد برای امنیت بیشتر ۲۶ کودک بیمار بستری شده به بیمارستان عباسی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تمام اقدامات کنترل و تمهدیدات لازم برای تامین امنیت بیمارستان و کادر این بیمارستان انجام شده و ۲۶ کودک بیمار نیز مجدد به بیمارستان فاطمه زهرا(س) میاندوآب بازگردانده شدند.

بهرامی با بیان اینکه فعالیت عادی بیمارستان فاطمه زهرا(س) به وضعیت عادی بازگشته است گفت: جزییات بیشتر این حادثه در دست بررسی و به این منظور نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی شخصا برای بررسی بهتر راهی میاندوآب شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا