Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5128 ۱۳۹۶/۰۷/۲۱   

قدردانی حزب مردم سالاری آذربایجان غربی از سعادت

 

حزب مردم سالاری آذربایجان غربی با صدور پیامی، از عملکرد قربانعلی سعادت قدردانی کرد.

به گزارش نای قلم، متن پیام این تشکل اصلاح طلب بدین شرح است:

عزم استوار و خلل ناپذیر حضرتعالی در مسیر اعتلای امنیت، آرامش و پیشرفت آذربایجان غربی که در سایه تدابیر ارزشمند رئیس جمهور محبوب و مدیریت مقتدرانه جنابعالی، برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار دولت تدبیر و امید افزود، بر ناظران آگاه، آشکار و هویداست.

این دستاوردها مرهون ایثار و فداکاری حضرتعالی، مدیرانی اصلاح طلب و تلاشگرانی از خود گذشته است که شاید بی نام و نشان و در حمایت از نماینده عالی دولت در استان و پیشبرد آرمان های اصلاح طلبانه، زمینه توسعه سیاسی و اجتماعی آذربایجان غربی را فراهم نموده اند.

از این رو بر خود لازم می دانیم به پاس تلاش های مجدانه و دلسوزانه جنابعالی در خصوص توسعه و آبادانی استان محروم و مظلوم آذربایجان غربی تقدیر و تشکر کنیم.

امید است در پرتو مهر و لطف پروردگار، بیش از پیش در مسیر خدمت به میهن عزیز اسلامی توفیق یافته و با تلاش و همت مضاعف در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و پیشبرد اندیشه اصلاحات و اعتدال موفق باشید؛ دوام سلامتی و بهروزی جنابعالی از درگاه یگانه هستی بخش را مسئلت می کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا