اخبار
کد خبر : 5122 ۱۳۹۶/۰۷/۲۱   

حضور ۲۰ هزار نفری هواداران و شعار برای احیای دریاچه ارومیه

 

دیدار تراکتورسازی با پارس جنوبی جم که با نتیجه تساوی به پایان رسید حاشیه های جالبی از جمله حضور ۲۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه داشت.

به گزارش نای قلم، تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار بیش از ۲۰ هزار نفر از هواداران تراکتورسازی حضور داشتند و به شدت تیم محبوب خود را تشویق کردند. حدود ۱۰۰ نفر تماشاگر از بوشهر نیز برای تشویق تیم پارس جنوبی به تبریز آمده بودند و تیم خود را تشویق می ‌کردند.

تماشاگران در بازی امروز برای احیای دریاچه ارومیه شعار دادند و خواستار رسیدگی به وضع موجود دریاچه شدند.

سید حسین هاشمی قائم ‌مقام وزیر کشور که زاده آذربایجان شرقی است به همراه مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در نیمه دوم وارد ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شدند تا از نزدیک شاهد این دیدار باشند.

تماشاگران تراکتورسازی مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی و یحیی گل محمدی سرمربی تراکتوری ها را به شدت تشویق کردند.

هواداران تراکتورسازی در برخی از صحنه ‌ها به تصمیمات داور بازی و وقت تلف کردن بازیکنان پارس جنوبی اعتراض کردند.

علیرضا پژمان، مربی تراکتورسازان در دقیقه ۳۳ این بازی و در حالی که محمد نادری با مهاجم پارس جنوبی جم برخورد کرده بود و داور بازی پس از اعتراض مربی تیم مهمان، بازی را متوقف کرد و مدافع تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد، به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و از نیمکت سرخ ‌پوشان اخراج شد.

دیدار حساس این دو تیم با تساوی به پایان رسید و تراکتوری ها توانستند به نیمه بالایی جدول راه پیدا کنند و پارس جنوبی نیز با یک بازی بیشتر همچنان به عنوان تیم صدرنشین جدول باقی ماند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا