اخبار
کد خبر : 5120 ۱۳۹۶/۰۷/۱۹   

مرکز هشدار الکترونیکی انتظامی آذربایجان غربی افتتاح شد

 

مرکز هشدار الکترونیکی انتظامی آذربایجان غربی روز چهارشنبه همزمان با هفته ناجا با حضور مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیاد تعاون ناجا و معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار در ارومیه افتتاح شد.

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیاد تعاون ناجا در مراسم افتتاح این مرکز گفت: این سامانه در حال حاضر سالانه 30 میلیون خدمت با دقت، سرعت و صحت در استان های مختلف کشور به مردم ارائه می کند.

سردار مجید سلطانی افزود: این سامانه جهت حفظ امنیت اماکن تجاری، ساختمان های اداری و منازل مسکونی در ایام سال به ویژه روزهای تعطیل و زمان حضور نداشتن ساکنانریال کنترل و حفاظت در برابر ورود افراد غیر مجاز به ساختمان، ارائه گزارش سریع و همزمان به مراکز پلیس و مالک ساختمان در صورت بروز سرقت فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: دریافت خدمات با سرعت بالا و کیفیت مناسب با حمایت پلیس، مانیتورینگ 24 ساعته در تمامی روزهای سال و پایداری امنیت مشتریان، امکان غیر فعال سازی سیستم و اعلام گروگان گیری به مرکز با رمز اضطرار، فعال و غیر فعال کردن سیستم با کد شخصی جهت کاربران، کسب اطلاعات از صحت عملکرد سیستم حفاظتی نصب شده، محافظت از اموال، دارایی و خانواده در برابر سرقت و ایجاد ارزش افزوده منزل و اماکن تجاری از جمله مزیت های این سامانه به شمار می رود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز استفاده از فناوری های نوین بسیار ضروری بوده و باید همه دستگاه های اجرایی نیز به سیستم های نوین امنیتی مجهز شوند.

علیرضا رادفر اضافه کرد: با راه اندازی این سیستم ها می توان با کمترین نیرو و هزینه، امنیت پایدار را در جامعه برقرار کرد و بسیاری از مشکلات را کاهش داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: امروز با مشارکت مردم و همراهی دستگاه های اجرایی استان توانسته ایم امنیت نسبی را در این استان پیاده کنیم.

سردار ناصر اصلانی افزود: نیروی انتظامی به لحاظ پیچیدگی در حوزه جرم و به لحاظ گسترش اقدامات و خدمات ضرورت دارد در حوزه پیشگیری و مقابله با آن اقدام کند تا انتظارات مردم را برآورده کرده و آرامش روزافزون در جامعه حاکم باشد.

وی اظهار کرد: با راه اندازی این سیستم که به عنوان چهارمین استان در کشور در آذربایجان غربی راه اندازی شده، امیدواریم میزان وقوع جرم را در این استان کاهش دهیم.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا