اخبار
کد خبر : 5111 ۱۳۹۶/۰۷/۱۵   

گسترش آموزش در فضای مجازی در دستور کار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

 

مدیرگروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: با توجه به گسترش روزافزون شبکه های مجازی در نظر داریم برای مدیریت وقت دانشجویان در این فضا، آموزش در فضای مجازی را بیش از پیش گسترش دهیم.

به گزارش نای قلم، صدرا علیپور استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه که در نخستین گردهمایی مدیران و اعضای هیات علمی گروه‌های معارف دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیرگروه برتر انتخاب شده است در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: گروه معارف واحد ارومیه جزء معدود گروه‌هایی است که به کتابخانه تخصصی تجهیز یافته و این عامل نقش موثری در اعتلا و موفقیت گروه مربوط داشته‌ است.

وی با بیان به اینکه گروه معارف از جمله گروه هایی است که هر ترم بیشترین درس را به دانشجویان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: دروسی که در هر ترم ارائه می‌شود، مجوزدار است.

مدیرگروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه رصد فرهنگی فعالیت ها، نگرش و ارزش های دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در این گروه مورد توجه است افزود: پژوهش هایی که توسط استادان انجام می‌گیرد، تاثیر زیادی در راستای افزایش رتبه علمی گروه دارد.

علیپور نیازمحور کردن دروس و ارائه دروس مطابق با خواست دانشجویان را از دیگر برنامه های گروه معارف واحد ارومیه عنوان کرد.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به حضور مداوم و پاسخگویی به نیازهای درسی و مشاوره ای تاکید و تصریح کرد: همکاری های منظم گروه و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه موجب تقویت این گروه شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا