Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 511 ۱۳۹۴/۰۶/۰۶   

وظیفه دولت مدیریت صحیح فرهنگی است

* مسئولان از اجرای برنامه های مغایر با اصول نظام جلوگیری کنند

امام جمعه ارومیه گفت: یکی از مهم ترین وظیفه دولت و مسئولان، مدیریت صحیح فرهنگی است.

به گزارش نای قلم، سیدمهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید محصولات فرهنگی سالم و مطابق با ارزش های اسلامی تولید شود و مسئولان از اجرای برنامه های مغایر با اصول نظام جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت، اهمیت و گستره فعالیت‌های فرهنگی آذربایجان‌غربی ضروری است مسئولان نظارت دقیقی بر مسائل فرهنگی داشته باشند، افزود: بودجه فرهنگی باید اولویت بندی شده و مدیران فرهنگی با مدیریت صحیح آن اجازه ندهند این بودجه صرف مسائل ضددینی شده و به تبلیغ فرهنگ بیگانه کمک کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: خانواده ها به این مهم توجه داشته باشند که از تهیه و خرید لوازم التحریری که بر روی آنها نمادهای غربی و بی عفتی نظیر باربی حک شده خودداری کنند.

وی افزود: برازنده یک کشور شیعه و مسلمان نیست که در آن تصاویر و نمادهای مبتذل غربی بر روی کتاب و دفتر کودکان خودنمایی کرده و در ذهن و فکر آنها برای خود جایی باز کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا