اخبار
کد خبر : 5096 ۱۳۹۶/۰۷/۱۴   

ضرورت كمك به فرايند برداشت سيب و چغندر قند در استان

 

معاون استاندار و دبیر شورای اداری آذربایجان غربی گفت: با توجه به بارش برف پاییزی در بسیاری از مناطق آذربایجان غربی مسئولان مرتبط باید تدابیر لازم را برای برداشت محصولات کشاورزی تا پیش از بروز مشکل اساسی به ویژه در حوزه سیب و چغندر قند بیندیشند.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده در هفتمین جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 6 میلیون و 400 هزار تن محصول کشاورزی در آذربایجان غربی تولید می شود که 3.5 میلیون تن آن مربوط به سیب و چغندرقند است و این محصولات اهمیت بسیاری برای بخش کشاورزی استان دارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: عملكرد مديران استان و شهرستان ها توسط استاندار و فرمانداران مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص ارزیابی عملکرد مدیران گفت: بر اساس این بخشنامه که در مرداد ماه سالجاری ابلاغ شده، عملكرد مديران استان و شهرستانها توسط استاندار و فرمانداران مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

وی با اشاره به تفویض اختیارات وزرا و روسای چهار سازمان به مسئولان استانی نیز گفت: 136 مورد تفویض اختیارات در کشور احصا شده که در استان ما این تفویض اختیار مربوط به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محیط زیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

صفرزاده افزود: با توجه به این امر گزارش های مدیران این دستگاه ها در خصوص اقدامات انجام شده پس از تفویض اختیار به صورت مرتب دریافت می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به سردسیر بودن استان و احتمال قطع گاز، برق و نفت، مسئولان مرتبط تامین سوخت زمستانی را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

در این جلسه از مصطفی قلیزاده که نشان فرهنگی و جایزه بین المللی شهریار به وی اعطا شده است و مدیران دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی قدردانی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا