اخبار
کد خبر : 5093 ۱۳۹۶/۰۷/۱۲   

تدوین برنامه جامع سلامت آذربایجان غربی

 

برنامه جامع سلامت استان آذربایجان غربی تدوین می شود.

به گزارش نای قلم، رسول انتظار مهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان استان با ذکر اهمیت تدوین برنامه جامع سلامت استان گزارشی از اقدامات معاونت امور بهداشتی در خصوص اجرای گام به گام برنامه جامع سلامت استان ارائه داد.

سپس علی تقی زاده افشاری معاون امور اجتماعی دانشگاه وظایف مرتبط معاونت اجتماعی در خصوص برنامه جامع سلامت استان و زیرکمیته های استانی را تشریح کرد و مقرر شد این دو حوزه در تعامل با همدیگر و با اجرای برنامه های مرتبط با برنامه جامع سلامت از جمله نگارش و تدوین برنامه جامع سلامت استان جهت تصویب در شورای برنامه ریزی استان اقدام کنند.

همچنین مقرر شد جلسه مشترک هماهنگی تدوین شرح وظایف و انتظارات کمیته های تخصصی هفت گانه استان با حضور استاندار، ریاست دانشگاه و ریاست سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شود.

در این جلسه مهران میرزایی مدیر امور اجتماعی، لزوم تامین نیروی انسانی ماهر و مجرب برای پیگیری امور فوق در معاونت امور اجتماعی را یادآوری کرد و حیدر داراب کارشناس مسئول دبیرخانه سیاستگذاری سلامت استان اجرای برنامه های درخواستی مرتبط با برنامه جامع سلامت استان در سامانه برنامه عملیاتی وزارت را تشریح کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا