اخبار
کد خبر : 509 ۱۳۹۴/۰۶/۰۶   

نباید زحمات پزشکان مورد غفلت قرار گیرد

* ارزش کار جامعه پزشکی با هیچ معیاری قابل سنجش نیست

معاون درمان و قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: اکثر قریب به اتفاق جامعه پزشکی با حسن نیت و مخلصانه در راه سلامت بیماران شبانه روز تلاش می کنند که نباید این زحمات مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش نای قلم، ابراهیم حسنی شب گذشته در مراسمی که به مناسبت روز پزشک توسط سازمان نظام پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: تفاوتی که کار جامعه پزشکی با سایر مشاغل دارد این است که افراد در شرایط اضطرار و ناامید از همه جا  برای گرفتن خدمتی که سلامتی وی را بازگرداند مراجعه می کنند و به همین دلیل ارزش کار این جامعه تلاشگر را با هیچ معیاری نمی توان سنجید  و نمی توان با سایر مشاغل مقایسه کرد زیرا در اینجا موضوع جان و حیات انسان مطرح است .

وی افزود: مواقعی مشاهده می شود که تلاش هایی برای برهم زدن رابطه پزشک و بیمار و خدشه دار کردن اعتماد عمومی به جامعه پزشکی انجام می گیرد که از این عدم اعتماد بیش از پزشکان، بیماران صدمه و آسیب می بینند. 

معاون درمان با اشاره به خدمات مرحوم دکتر خیاطی شال گفت: در مجلس ترحیم این عزیز از دست رفته همه دیدیم که مردم و بیماران با چه عشق وصف ناپذیری با حضور در آن مراسم از زحمات شادروان دکتر خیاطی قدردانی و تشکر می کردند که این نشان دهنده خدمت صادقانه پزشکان است و در جامعه از این دست پزشکان فداکار کم نیستند.

در پایان مراسم از پزشکان برگزیده استان تقدیر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا