Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5089 ۱۳۹۶/۰۷/۱۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف گوشی تلفن همراه در چایپاره

فرمانده انتظامی استان از کشف 91 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق، به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در چایپاره خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار "ناصر اصلانی" در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در چایپاره، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل، 91 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف محموله البسه قاچاق در بوکان

فرمانده انتظامي استان همچنین از کشف هزار و 200 ثوب البسه قاچاق، به ارزش یک میلیارد ریال در بوکان خبر داد.

اصلانی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "سقز- بوکان" به یک دستگاه سواری پراید مشكوك و آن را توقیف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروی توقیفی، هزار و 200 ثوب البسه قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

تصادف خونین در جاده ماکو یک کشته و 5 مجروح برجا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: برخورد سواری سمند و پژو 405 در محور ماکو- بازرگان، یک کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی افزود: متاسفانه در این حادثه یکی ازسرنشینان سمند در دم جان باخت و دیگر سرنشینان نیز به همراه چهارنشین سواری پژو به دلیل مجروحیت به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه حال 2 نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است، ادامه داد: علت این حادثه انحراف به چپ از سوی راننده سواری پژو 405 بوده است.

وی با اشاره به آغاز بارش های فصلی در مناطق کوهستانی از شهروندان خواست تا با احتیاط کامل در این مناطق اقدام به رانندگی کنند.

دستگیری سه سارق حرفه ای منزل و خودرو در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سه سارق حرفه ای منزل که اقدام به سرقت وسایل منزل و خودرو در ارومیه کرده بودند، توسط پلیس در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی افزود: پس وقوع یک فقره سرقت از منزل در شهرستان ارومیه و گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران آگاهی موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی ضمن اطلاع از سابقه دار بودن سارقان این پرونده، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات موفق سه سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به سرقت هشت تخته فرش دستباف و یک دستگاه سواری زانتیا اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف 1.4 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد با تاکید بر تلاش پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در این راستا، یک کیلو و 395 گرم ماده مخدر شیشه به ارزش 340 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا ظهیریان در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات رسیده مبنی بر تهیه و توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه توسط فردی در مهاباد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی مهاباد با پوشش اطلاعاتی کامل در عملیات منسجم متهم را در منزل شخصی دستگیر و یک کیلو و 395 گرم شیشه کشف و ضبط کردند.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین با بیان اینکه هفته پیش نیز چهار کیلوگرم تریاک کشف و در این ارتباط 6 نفر در این شهرستان دستگیر شده بود، گفت: از ابتدای سال تاکنون 10 کیلوگرم انواع موادمخدر در مهاباد کشف و ضبط شده است.

سرهنگ ظهیریان ادامه داد: 91 نفر تهیه و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا