Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 508 ۱۳۹۴/۰۶/۰۶   

ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی در منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو

*پروژه با مشارکت و سرمایه گذاری خارجی احداث می شود

 پروژه ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت گلبرق ارومیه و شرکت AVIC(Shenyang Aivic Investment Company LTD)  چین اجرا و در دو فاز احداث می شود.

به گزارش نای قلم به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، این پروژه در 40 هکتار مساحت و با 73 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی به صورت نقد و غیرنقد در فاز اول و تزریق 600 میلیون دلار توسط سرمایه گذاران در فاز دوم، اجرایی می شود.

این پروژه قادر به اشتغالزایی مستقیم برای بیش ار 370 نفر در استان بوده و 30 درصد سرمایه گذاری آن توسط بخش خصوصی داخلی و 70 درصد  نیز توسط شرکت خارجی چینی انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که فاز اول این نیروگاه با توان اسمی 100 مگاوات به اجرا درآمده و توان اسمی فاز نهایی این پروژه، نزدیک به یک هزار و 160مگاوات برآورد شده است. اجرای این پروژه علاوه بر اشتغالزایی در منطقه، به صورت غیرمستقیم، زیرساخت های لازم توسعه منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو را نیز فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا