اخبار
کد خبر : 5074 ۱۳۹۶/۰۷/۰۹   

مردم آذربایجان غربی در تاسوعا و عاشورای حسینی خون اهدا کردند

 

 همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مردم و عزاداران حسینی آذربایجان غربی با حضور مراکز انتقال خون به یاد شهدای دشت کربلا خون خود را اهدا کردند.

به گزارش نای قلم، مردم آذربایجان غربی در تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور در پایگاه های  ثابت و سیار انتقال خون به یاد مولایشان  حضرت ابا عبدالله الحسین در سراسر استان خون خود را اهدا کردند.

چهار مرکز در شهرستان های ارومیه، خوی، میاندوآب و نقده برای دریافت خون اهدایی مردم در ایام محرم امسال به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در نظر گرفته شده است.

مراکز ثابت ارومیه و خوی در شمال آذربایجان غربی و نقده و میاندوآب در جنوب این استان از ساعت هشت تا 22 از مردم علاقه مند خونگیری می کنند.

مرکز ثابت ارومیه در بلوار مدرس – جنب فروشگاه رفاه، مرکز ثابت میاندوآب در خیابان دانش – جنب مرکز بهداشت، مرکز ثابت خوی در بلوار امام حسین (ع) و مرکز ثابت نقده در بیمارستان حضرت فاطمه (س) این شهر دایر است.

در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، رغبت مردم به اهدای خون بیشتر می شود که به همین علت، مراکز ارائه دهنده خدمات انتقال خون به صورت 2 شیفته فعالیت می کند.

علاوه بر اداره کل انتقال خون آذربایجان غربی پنج پایگاه اهدای خون ثابت در شهرستان های خوی، میاندوآب، سلماس، نقده و مهاباد در طول سال به خون گیری اقدام می کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا