اخبار
کد خبر : 5072 ۱۳۹۶/۰۷/۰۵   

انقلابی بزرگ در زیرساخت های عرصه سلامت استان صورت گرفته است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: انقلابی بزرگ در زیرساخت های عرصه سلامت استان صورت گرفته است.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اظهار داشت: با توجه به مشکلات اعتباری، کمبود نیروی انسانی و برخی محدودیت های قانونی، مسئولیت پذیری در عرصه سلامت کار ساده ای نیست و برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار باید تفکر جهادی داشت و جهادی عمل کرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به نقشه راه دانشگاه علوم پزشکی در ایجاد زیرساخت های عرصه سلامت استان اعم از بهداشت و درمان، انقلابی بزرگ صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه در ادامه به برخی پروژه های در دست اقدام در ارومیه اشاره کرد و گفت: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع در حال انجام است از درصد پیشرفت بالایی برخوردار بوده و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: از طرح های دیگر، پروژه مجتمع های تخصصی و فوق تخصصی که دارای دی کلینیک و با 5 اتاق عمل و با 32 تخت است که از بار بیمارستان امام و درمانگاه های آن خواهد کاست و در واقع با این کار توان بیمارستان را برای ارائه خدمات بهتر بالا می بریم و البته این مجتمع علاوه بر دی کلینیک و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی دارای واحدهای آموزش سلامت و سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری ها است و همچنین طبقه فوقانی آن برای رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی بصورت رستوران تهیه شده است .

این مقام مسئول همچنین به پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان نیز اشاره کرد و گفت: برای ساخت این پروژه در 25 هزار متر مربع و با 220 تخت بازه زمانی یک و نیم سال در نظر گرفته ایم و اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

آقازاده در ادامه بیمارستان امام خمینی(ره) را پاشنه آشیل دانشگاه معرفی کرده و از کلیه معاونین درخواست همکاری با مدیر عامل جدید بیمارستان را نمود.

وی در پایان تصریح کرد: مردم از ما انتظار دارند بهترین خدمات را برای آنها ارائه کنیم و ما نیز خود را مکلف و موظف به این امر می دانیم و برای ارائه خدمات به مردم تمام توان خود را به کار می گیریم.

پایان بخش این مراسم اهدای حکم انتصاب دکتر محمد امین ولیزاده به عنوان مدیر عامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه و اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر رسول زرین در طی تصدی مسئولیت این بیمارستان بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا