Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5071 ۱۳۹۶/۰۷/۰۵   

تعامل و همکاری ادارات استانی به منظور پرهیز از اتلاف منابع

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی تاکید کرد: لازم و ضروریست ادارات استانی تعامل و همکاری منظم و منسجم با یکدیگر داشته تا ضمن ایجاد انسجام بیشتر بتوانیم از تجربیات یکدیگر استفاده کرده و در بسیاری از موارد مشترک از دوباره کاری و اتلاف منابع پرهیز کنیم.

به گزارش نای قلم، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی در راستای تبادل افکار و تجربیات مشترک با نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در ارومیه، دیدار و گقتگو کرد.

داوود غفارپور در این دیدار با اشاره به سند راهبردی وزارت اقتصاد گفت: اقدامات فرهنگی مناسبی جهت افزایش آگاهی مدیران دولتی، بخش خصوصی و متقاضیان سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی انجام گرفته است که امیدوارم با افزایش هماهنگی بین ادارت کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها شاهد اثر بخشی و کارایی بیشتر  وزارت متبوع در سطح استان ها باشیم.

در ادامه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی ضمن استقبال از همکاری و هماهنگی در جهت هم افزایی ادارات استانی، آمادگی مجموعه تحت مدیریت خویش را جهت اقدامات مقتضی، در این رابطه اعلام کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا