Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5066 ۱۳۹۶/۰۷/۰۴   

مجوزی برای تجمع در هیچ نقطه استان صادر نشده است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و دبیر شورای تامین استان در ارتباط با فراخوان منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صدور مجوز برگزاری تجمع در حمایت از استقلال کردستان عراق گفت: هیچ مجوزی برای تجمع در هیچ نقطه استان صادر نشده است.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در گفت و گویی اظهار داشت: در فضای مجازی فراخوان هایی را برای تجمع در برخی نقاط استان منتشر کرده اند که به اطلاع مردم شریف استان می رسانم هیچ مجوزی برای هیچ تجمعی در هیچ نقطه استان صادر نشده است.

دبیر شورای تامین استان اضافه کرد: از مردم عزیز می خواهیم که به این فراخوان ها توجه نکنند.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: بدیهی است نیروهای نظامی و انتظامی طبق قانون با هرگونه تجمع غیرقانونی برخورد و مقابله خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان هم تاکید کرد هرگونه تجمع نیازمند طی مراحل قانونی است و با برپایی تجمعات خودسرانه و تهدید امنیت عمومی برخورد خواهد شد.

سردار ناصر اصلانی اظهار داشت: این فراخوان ها غیرقانونی است و هرگونه تجمع نیازمند طی مراحل قانونی است.

وی افزود: مسئول صدور مجوز برای تجمعات فرمانداری ها است و برای اخذ مجوز باید با فرمانداریها هماهنگی صورت گیرد.

اصلانی تصریح کرد: با برهم زنندگان امنیت اجتماعی و برپاکنندگان تجمعات غیرقانونی و خودسرانه طبق قانون برخورد می شود.

در پی برگزاری همه پرسی در کردستان عراق برخی سایت ها و منابع اطلاع رسانی غیرمجاز و وابسته در تضاد با امنیت عمومی اقدام به پخش شایعات و فراخوان های غیرقانونی کرده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا