اخبار
کد خبر : 5055 ۱۳۹۶/۰۷/۰۱   

سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی جان باخت/ خانه مطبوعات استان درگذشت «دکتر رحمان نریمانی» را تسلیت گفت

 

برخورد شدید اتوبوس با سمند در اتوبان پیامبر اعظم تبریز سه فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت که سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی یکی از جان باختگان این سانحه بود.

به گزارش نای قلم، این سانحه در نتیجه برخورد شدید خودرو سمند با اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم  رخ داد که رحمان نریمانی سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی و مادر و فرزند وی از فوت شدگان این تصادف دلخراش بودند و یک نفر نیز در این سانحه مصدوم شده است.

سرهنگ ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز در ارتباط با این حادثه گفت: خستگی و خواب آلودگی  راننده سمند و خروج از جاده و برخورد با عقب اتوبوس اسکانیا که به علت نقص فنی در شانه خاکی متوقف شده بود، علت این حادثه تشخیص داده شده است.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در تشریح این سانحه به خبرنگاران گفت: در این حادثه در اتوبان پیامبر اعظم محدوده شهرک یاغچیان بر اثر برخورد شدید اتوبوس با سمند دو نفر در دم جان باختند و مصدوم دیگر علیرغم تلاش نیروهای اورژانس در مسیر بیمارستان جان باخت.

وحید شادی نیا همچنین خاطر نشان کرد: سرنشین مصدوم اتوبوس تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافت.

درگذشت رحمان نریمانی موجب تاسف اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان غربی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: درگذشت رحمان نریمانی، سرپرست روزنامه همشهری در این استان در سانحه تصادف رانندگی موجب تاسف و اندوه اهالی رسانه، فرهنگ، هنر و مطبوعات شد.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی با ابراز همدردی با خانواده این روزنامه نگار فرهیخته افزود: این خادم اهل بیت و ذاکر امام حسین ( ع ) روز گذشته به همراه مادر و دخترش در محور تبریز به ارومیه دچار سانحه رانندگی شده و دار فانی را وداع گفته است.

وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم در مقابل مشیت الهی تسلیم و از خداوند منان برای حادثه دیدگان مغفرت الهی و برای بازماندگان آرامش مسئلت داریم.

رحمان نریمانی، فرزند شهید، مداح اهل بیت(ع)، فعال فرهنگی و کارمند ثبت احول بود و مسئولیت دبیری جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگران آذربایجان غربی و ریاست شورای هیات های مذهبی آذربایجان غربی را بر عهده داشت.

خانه مطبوعات استان درگذشت «دکتر رحمان نریمانی» را تسلیت گفت

خانه مطبوعات استان طی پیامی درگذشت «دکتر رحمان نریمانی» سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی آمده است: شادروان «دکتر رحمان نریمانی» سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی بطور ناگهانی از میان ما رفت و خانواده بزرگ رسانه استان را داغدار کرد.

درگذشت مرحوم «دکتر رحمان نریمانی» به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند رسانه ای استان که سوابق و تجربه های فراوانی در رسانه های مختلف داشت، موجب تاسف و اندوه شد.

رحمت الهی را برای آن مرحوم، سلامتی، طول عمر و صبر در برابر این اندوه را برای خانواده و همکاران ایشان از خداوند متعال خواستاریم.

یاد این عزیز تازه از دست رفته همیشه در میان خانواده بزرگ رسانه استان گرامی می ماند و تجارب و خدماتش چراغ راهمان می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا