Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5053 ۱۳۹۶/۰۷/۰۱   

اول مهر نوروزى دیگر از تاریخ ماست

 

محمدقسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان/ ‎همواره نوروز در بین ما ایرانیان، مقدس دیده شده و به مناسبت آن، همگان به هم تبریک مى گویند و صفا و صلح و آشتى جاى حسد و کینه و نفرت را مى گیرد. نوروز یادإور شروع دوباره و فرصت دوباره براى از نو زیستن است و تازگى و نشاط را با خود مى آورد.

‎اما اول مهر، که معمولاً پایان رخوت و خستگى ها و شروع مقطع دیگرى از سطح دانش و بینش است، نوروزى بس معنایی تر است و پاسداشت آن، کمتر از نوروز طبیعت نیست. اول مهر، اول مهربانى و شروع پله اى جدید از دانش و معرفت براى دانش آموزان و دانشجویان ماست و چه بسا بیش از نوروز، نو بودن این روز احساس مى شود و باید اول مهر را نوروز علمى و آموزشی در کشورمان بنامیم و قدر این روز را بیش از پیش بدانیم.

‎خوب است که اول مهر را روز تجلیل از فعالان عرصه آموزش در کشور بنامیم و براى سلامت و توفیق فرهنگیان و دانشگاهیان دعا کنیم چرا که توفیق ایران در گرو توفیق دانش آموزان و دانشجویان آن است و توفیق دانش آموزان و دانشجویان در گرو تلاش و توفیق فرهنگیان فداکار و دانشگاهیان با تدبیر است.

‎خوب است در کنار این قدر دانى، مهرمان در مهرماه شامل حال همه کسانى شود که مستحق مهر و مهربانى اند و چتر مهر خود را چنان بگشاییم که همه افراد مستحق، از سایه این چتر بهره مند و ما خود نیز از این اتفاق خرسند شویم. با این امید که در ماه مهر، کسی احساس بى مهرى نکند و از مهر، مهربانى آغاز و استمرار یابد. ان شاء الله

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا