Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5047 ۱۳۹۶/۰۶/۲۷   

اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در ایران

 

سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای در دیدار با رئیس و نایب‌رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با اشاره به علاقه مندی های خویش برای سرمایه‌گذاری در ایران و عدم محدودیت جهت هرگونه سرمایه‌گذاری، برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های انرژی، پتروشیمی، توریسم و گردشگری، سلامت، راه آهن و راهسازی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش نای قلم، در دیدار استاندار و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی با هیئت مدیره SER GRUP سرمایه‌گذار خارجی از کشور ترکیه، قابلیت‎ها و توانمندی‌های استان جهت سرمایه‌گذاری از جمله در زمینه‌های پتروشیمی، پالایشگاه، راه آهن، راهسازی، تولید البسه و سایر زمینه های مربوطه، مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، در این دیدار که در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به اولویت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان، گفت: استان آذربایجان‌غربی با توجه به همسایگی با سه کشور و تنوع اقلیمی بسیار مناسب، مستعد سرمایه‌گذاری در بخش‌های متعدد مخصوصاً بخش‌های گردشگری، پتروشیمی، راه آهن، راه سازی، سلامت و تولید البسه می باشد.

قربانعلی سعادت با اشاره به راه قطور- رازی و منع قانونی واگذاری این جاده جهت سرمایه گذاری در قالب BOT، گفت : سرمایه گذاری در این جاده باید در قالب های دیگر سرمایه گذاری خارجی صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: لازم است بررسی های لازم جهت ارزیابی توجیه فنی اقتصادی پروژه هایی چون راه آهن سریع السیر ارومیه_تبریز، پتروشیمی پترو پردیس، پالایشگاه سلماس، تولید البسه در ارومیه، خانه های پیش ساخته و پروژه های حوزه سلامت توسط شرکت "سرگروپ" انجام گیرد، تا هر چه سریع‌تر مقدمات اجرایی جهت سرمایه گذاری، فراهم شود.

داود غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارائی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، ضمن اعلام آمادگی برای تسریع در روند اقدامات سرمایه‌گذاران خارجی، گفت: شرکت سرگروب، قابلیت، توان مطلوب و همچنین علایق مشترکی با استان در  زمینه های سرمایه گذاری دارد و ابراز امیدواری نمود که در آینده ای نزدیک، شاهد تحقق عملی سرمایه گذاری این شرکت ترک در استان باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا