اخبار
کد خبر : 5032 ۱۳۹۶/۰۶/۲۵   

بررسي مشکل کارمند معترض مخابرات اروميه/ اعزام تيم پيگيري

 

در پي دستور وزير ارتباطات مبني بر پيگيري موضوع انتشار عکس کارمند معترض مخابرات در شبکه هاي اجتماعي، رئيس هيات مديره مخابرات از اعزام تيم بررسي صحت و سقم موضوع به اروميه خبر داد.

 محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات با انتشار عکسي در صفحه شخصي خود در شبکه اجتماعي اينستاگرام، از برخورد شرکت مخابرات آذربايجان غربي با يکي از کارمندان معترض خود، انتقاد کرد.

در اين تصوير با کارمند معترضي در مخابرات آذربايجان غربي برخورد شده و ميز و صندلي وي جمع آوري شده است. در اين زمينه وزير ارتباطات از مديرعامل مخابرات خواست تا موضوع را سريعا پيگيري کرده و مشکل مرتفع شود.

دراين خصوص برات قنبري معاون وزير و رئيس هيات مديره شرکت مخابرات ايران نسبت به اين موضوع واکنش نشان داد و گفت : تيمي براي بررسي اين  مشکل به اروميه اعزام مي شوند تا موضوع را سريعا پيگيري کنند.

وي با بيان اينکه شرکت مخابرات ايران همواره باور دارد بخش بزرگي از توان ارتباطات کشور به سرمايه انساني آن وابسته است و در جهت حفظ سطح اشتغال و حقوق کارکنان خود کوشيده است، گفت: مبناي سياست ها و فعاليت هاي شرکت مخابرات ايران توجه به اعتبار و جايگاه نيروي انساني است و تلاش مي کنيم که اين موضوع شفاف و مشخص شود تا تامين امنيت شغلي افراد تضمين شود.

رئيس هيات مديره شرکت مخابرات ايران با تاکيد بر اجراي حق و حقوق کارکنان بر اساس قانون ، توسط شرکت مخابرات ايران گفت : اين شرکت بنا به مسئوليت اجتماعي و تعهد سهامداران به شرايط قرارداد خصوصي‌سازي، سطح اشتغال را ثابت نگه داشته و از تعديل نيروي انساني خودداري کرده است.

از سوي ديگر، روابط عمومي شرکت مخابرات ايران نيز با انتشار اطلاعيه اي، اعلام کرد که نيروي نشان داده شده در شبکه هاي اجتماعي، جزء نيروهايي بوده که بنا بر ضوابط حضور نيرو در محل کار بايد بعد از عقد قرار داد با پيمانکار مربوطه، در محل کار حضور يابد که به دلايل خاص خودشان از اين موضوع امتناع ورزيده است و لذا به دليل نامشخصي اقدام به انتشار به اين عکس کرده است.

مخابرات تاکيد کرده که به هيچ وجه در پي اخراج نيروها نبوده و انتشار عکس غير واقعي و بدون بازگويي دليل اتفاق، تنها استفاده ابزاري از شبکه هاي اجتماعي و مجازي است.

منبع:مهر


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا