Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5028 ۱۳۹۶/۰۶/۲۲   

شاخص سلامت آذربایجان غربی در رتبه هفتم کشور

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در شاخص سلامت در رتبه هفتم کشور قرار دارد.

به گزارش نای قلم٬ جواد آقازاده در مراسم بزرگداشت روز بهورز که با حضور جمعی از مسئولان و بهورزان استان در محل سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بهورز ستون فقرات سیستم بهداشت و درمان است.

وی٬ این کار را نه شغل بلکه یک حرفه خواند که دارای اهداف والا و متعالی است و اساس و پایه خدمات بهداشتی درمانی، بهورزان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی٬ اضافه کرد: بهورزان در این استان که نخستین خانه بهداشت در آن شکل گرفت وظیفه ای خطیر و مهم بر عهده دارند و الگوی ایران و جهانیان هستند.

وی افزود: به منظور کاهش مراجعات به بیمارستان ها لازم است تا آموزش ها و اقدامات پیشگیرانه لازم در مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت انجام شود و در این میان بهورزان نقش عمده ای را بر عهده دارند.

آقازاده خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب و اهتمام دولت از چهار سال گذشته اجرا می شود که دستاوردهای مهمی را در عرصه سلامت کشور بر جای گذاشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: اقدامات زیرساختی مهمی که در عرصه سلامت استان آذربایجان غربی شکل گرفته سبب شده است تا این استان از نظر شاخص سلامت از ردیف ۲۸ کشور یه ردیف هفتم کشور ارتقا یابد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا