Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5025 ۱۳۹۶/۰۷/۲۵   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف بیش از 2 هزار قرص غیرمجاز درسردشت

فرمانده انتظامی سردشت از کشف بیش از 2 هزار قرص غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ فیض الله علیزاده در گفت و گوی خبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در سطح شهرستان سردشت در امر تهیه و توزیع داروی غیرمجاز رسیدگی به موضوع دردستورکار ماموران انتظامی سردشت قرارگرفت که پس از شناسایی و بازرسی از محل، 2 هزار و 796 عدد انواع قرص غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی داروهای کشف شده اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش داروهای غیرمجاز کشف شده 130 میلیون ریال برآورد شده  است.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می شود

کشف 2 هزار و 528 داروی تقلبی در مهاباد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 528 عدد انواع داروی تقلبی و غیرمجاز جنسی توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مهاباد کشف و ضبط شد.

سرهنگ اسدالله مالکی در گفت و گوی خبری اظهار کرد: این عملیات پلیسی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی انجام و در این ارتباط یک نفر دستگیر شد.

وی افزود: ارزش داروهای قاچاق تقلبی کشف شده 51 میلیون و 200 هزار ریال برآورد شده است.

شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

کشف 50 قطعه پرنده تزئینی قاچاق در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 50 قطعه پرنده تزئینی قاچاق در این شهرستان کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

 سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گوی خبری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خوردوهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران ایستگاه در بازرسی از این خودرو 50 قطعه پرنده تزئینی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی پرنده های کشف شده را 250 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف یک خودرو در این رابطه ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا