اخبار
کد خبر : 5022 ۱۳۹۶/۰۶/۲۲   

ورود روزانه سه هزار و 500 خودرو به پارکینگ پنجمین جشنواره انگور

 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: به طور میانگین روزانه سه هزار و 500 خودرو وارد محوطه پارکینگ پنجمین جشنواره انگور می شود.

به گزارش نای قلم علی خلیل وند در گفت و گوی خبری اظهار داشت: 19 هزار و 223 خودرو در پنج روز برگزاری پنجمین جشنواره انگور بر اساس گزارش اعلامی توسط دستگاه ترددشمار خودرو به محوطه چی چست وارد شده اند.

وی اضافه کرد: پیک ورودی خودروها مربوط به پنجمین جشنواره انگور بود که دستگاه ترددشمار خودرو تعداد سه هزار و 803 خودرو ثبت شده است .

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با بیان اینکه سه باب پارکینک در محوطه برگزار پنجمین جشنواره انگور تعبیه شده است، گفت: در این پارکینگ ها تعداد 560 جای پارک خط کشی شده است .

وی خط کشی دو جزئی پیست کارتینگ ۳۰۰ متر مربع، خط کشی ۵۹۰ فضای پارک در سه پارکینگ موجود، خط کشی محوری معابر داخل و خارج دهکده و ابتدای جاده دریا به طول ۱۴۵۰۰ متر، تهیه ملزومات و تجهیزات ایمنی و ترافیکی مانند بشکه ایمنی، کاور شبرنگ، باتوم ترافیکی برای امور ترافیکی و تهیه و نصب دستگاه شمارنده خودرو در ورودی دهکده چی چست را از اقدامات ترافیکی در پنجمین جشنواره انگور عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا