اخبار
کد خبر : 5020 ۱۳۹۶/۰۶/۲۱   

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی با رئیس شورای شهر ارومیه دیدار کردند/ ضرورت تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر با اصحاب رسانه

 

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی امروز با رئیس شورای شهر ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نای قلم، رئیس خانه مطبوعات استان در این دیدار با اشاره به نقش رسانه ها گفت: رسانه ها در تبلیغ هویت شهری نقش اساسی و ارزنده دارند، هر چند دیدگاه شورای شهر ارومیه به رسانه ها قابل تقدیر است اما امیدواریم در این دوره شاهد فعالیت و تعامل بیشتر شورای شهر با رسانه ها باشیم.

یوسف پیربوداقی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی مشکلات شهری می توانند با انتقادهای صحیح شورای اسلامی شهر را در امر خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ شهروندی بسیار مهم و اثربخش است که در این راستا تعامل، همکاری و مشارکت بیشتر شورای شهر با اصحاب رسانه را می طلبد، خانه مطبوعات هم ضمن حفظ جایگاه انتقادی و تحلیلی حاضر به تعامل رسانه ای با شورای شهر است.

رئیس خانه مطبوعات استان ادامه داد: شورای شهر باید امروز قطب توسعه فعالیت های شهری را به عهده بگیرد چرا که مردم، پارلمان شهری را نسبت به پارلمان ملی در دسترس تر می دانند.

پیربوداقی ضمن قدردانی از تلاش های پرویز جلیلی رئیس شورای سابق، اظهار کرد: بودن شما در راس شورا نمادی از هویت فرهنگی، دینی و تاریخی این شهر است.

رئیس شورای شهر ارومیه هم در این دیدار بر ارتقای جایگاه رسانه ها بر اساس ارزش ها و فعالیت در چهار چوب حرفه ای تاکید و اظهار کرد: شورای شهر آماده هر گونه همکاری و تعامل با خانه مطبوعات استان است.

رسول اصغرزاده گفت: در برنامه های آتی، مراسم نکوداشتی به پاس تجلیل از زحمات و تلاش های شهرداران و اعضای شورای شهر قبلی برگزار می شود و از خانواده افرادی که در جمع ما نیستند نیز تقدیر می شود.

وی گفت: برای سال ۲۰۲۰ میلادی از طریق تمام کانال های مدیریتی شهر یک افق و چشم اندازی برای ارومیه تبیین کردیم تا در سال ۱۳۹۹ شمسی به این افق دست یابیم.

اصغرزاده سه تورنمت بزرگ ورزشی در شهر را از دیگر برنامه های سال ۲۰۲۰ عنوان کرد.

در پایان این دیدار، رئیس خانه مطبوعات استان لوح تبریک به اصغرزاده رئیس جدید شورای اسلامی شهر ارومیه اهدا کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا