اخبار
کد خبر : 5016 ۱۳۹۶/۰۶/۲۱   

آذربایجان غربی در طول تاریخ سپر بلای کشور بوده است/ دغدغه سیاسیون؛ اعتلای فکر و اندیشه جوانان

 

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در طول تاریخ سپر بلای کشور در مقابل دشمنان بوده و با تعامل و همبستگی نشان داده است که در کشور حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش نای قلم، سیدفتاح حسینی در نشست دبیران، شورای مرکزی احزاب و فعالان سیاسی حامی دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی که با حضور آیت الله محسن غرویان از استادان برجسته حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اتحاد و همبستگی را به جهان نشان دادند و به جهان و جهانیان ثابت کردند که با تجلی اراده خود در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه پیروزی دکتر حسن روحانی نشانه اتحادی است که مقام معظم رهبری همیشه به آن تاکید دارند، افزود: ما در راستای آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، فرامین مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی توانستیم به دنیا ثابت کنیم که همه ملت ایران در سر صندوق ها وحدت دارند.

حسینی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در این کشور و جهان از جایگاه بسیار محکمی برخوردار است و دشمنان با خیال خام خود نمی توانند دلارهای نفتی آل سعود را به رخ دیگران بکشند و بگویند که کشورهای عربی همراه آنها هستند و تصمیمی که برای خاورمیانه و خلیج فارس می گیرند این تصمیم با دلار قطعی است.

دغدغه سیاسیون اعتلای فکر و اندیشه جوانان است

رئیس روحانیون حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی گفت: امروز فکر و اندیشه جایگاه خاص خود را دارد و دغدغه سیاسیون ما نه فقط در دوران انتخابات بلکه در تمام اعصار و مقاطع اعتلا و ارتقای فکر، روح و روان مردم به ویژه قشر جوان است.

حجت اسلام سید طه مرقاتی خوئی اظهار داشت: ما باید گروهی کار کردن را تمرین کنیم و یاد بگیریم.

وی متذکر شد: جایگاه حزب در قرآن کریم نیز روشن است لذا ما نباید تنها در یک زمان از حزبمان دفاع کنیم بلکه باید به تمامی اعصار و ازمنه تسری داد.

رئیس روحانیون حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: امروز در هر مقوله ای افراط و تفریط هست، علی رغم اینکه همه گروه ها به این اذعان دارند که افراطی گری لطمه زیادی به نظام، فکر، اندیشه، پیشرفت و اقتصاد می زند اما در عمل افراط و تفریط را مشاهده می کنیم.

وی تاکید کرد: اگر خواهان پیشرفت هستیم باید باهم باشیم، اگر در برخی دوران ها باهم بودیم، اختلاف، منیت ها و کبر و غرور نداشتیم امروز هیچ دغدغه ای نداشتیم و نیروسازی کرده بودیم هر چند که شاکریم همه احزاب اصلاح طلب شبانه روز تلاش کردند و به نتیجه خوبی رسیدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا