Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 50 ۱۳۹۴/۰۳/۲۸   

سیاست خروج از رکود در دستور کار دولت قرار دارد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: دولت سیاست هایی جهت خروج از رکود فزاینده را در دستور کار داده است.

به گزارش نای قلم علی اکبر عسکری ظهر امروز در دیدار با هیئت تجاری سلیمانیه عراق اظهار کرد: امیدواریم با به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و افزایش تعاملات بین المللی شاهد ارتباطات دوسویه در زمینه های مختلف از قبیل اقتصادی و صنعتی با همسایگان خود باشیم.

وی افزود: مردم ایران و عراق دارای سلایق و فرهنگ نزدیک به هم هستند و صنعتگران استان باید با شناسایی نیازهای طرف مقابل و تولید محصولات کیفیت مدار در جهت بهبود وضعیت خود اقدام کنند.

عسکری تاکید کرد: برای رفع مشکلات موجود باید گام های جدی به صورت عملی برداشته شود تا بتوانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی افزود: باید از ظرفیت هم مرز بودن استان با سه کشور به عنوان ابزاری در جهت توسعه رفاه و صنعت نهایت استفاده را کنیم.

وی همچنین در این نشست بر توجه بیشتر واحدهای تولیدی استان برای یافتن بازارهای جدید در کشور عراق تأکید کرد.

عضو ارشد هیئت تجاری سلیمانیه عراق نیز در این نشست با بیان اینکه مردم عراق تمایل بسیاری به همکاری در تمام زمینه ها با ایرانی ها دارند، اظهار کرد: طرف ایرانی با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و صادرات گرا و برند سازی می تواند به احیای بازارهای از دست رفته در عراق اقدام کنند.

قادری با اشاره به احداث شهرک صنعتی سلیمانیه  به عنوان اولین شهرک صنعتی در عراق توسط طرف ایرانی، افزود: به منظور حضور تجار و سرمایه گذاران در عراق مشوق ها و مزایای خاصی در نظر گرفته شده که از آن قبیل می توان به معافیت مالیاتی به مدت 10 سال و 5 سال نیز معافیت گمرکی و ارائه زمین صنعتی به قیمت بسیار مناسب به طرف های ایرانی و آماده سازی زیرساخت ها توسط دولت عراق اشاره کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا