اخبار
کد خبر : 4999 ۱۳۹۶/۰۶/۱۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگیری شبکه سارقان حرفه ای در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: شبکه سارقان حرفه ای با تلاش ماموران در ارومیه متلاشی و سه نفر متهم نیز در این پرونده دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل هوایی در ارومیه، موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و متهمان این پرونده را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: متهمان به 2 فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی و 13 فقره سرقت سیم کابل هوایی با همکاری یک مالخر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ارومیه با اطلاع از فعالیت فردی در تهیه و توزیع مواد مخدر و انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس، محل تهیه و توزیع این مواد را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: ماموران با کسب مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه محل را مورد بازرسی قرار داده و هفت کیلو و 964 گرم موادمخدر از نوع تریاک، 380 گرم شیره تریاک و 114 گرم سوخته تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

کشف 5 میلیارد و 800 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب با اعلام اینکه ماموران انتظامی شهرستان هفت قاچاقچی کالا را دستگیر کردند، گفت: در هفته جاری 5 میلیارد و 800 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی افزود: عوامل انتظامی این شهرستان با هدف اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تحقق شعار سال در چند روز گذشته با کنترل خودروهای عبوری از سمت میاندوآب به شهرهای مرکزی کشور، موفق به کشف این میزان کالای قاچاق شدند.

وی اضافه کرد: این کالاهای قاچاق که از شهرهای مرزی بارگیری شده بود، شامل 717 ثوب پوشاک خارجی، 377 هزار نخ سیگار، 216 دستگاه انواع گوشی موبایل، تبلت و مقادیری ظروف آشپزخانه است .

سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب همچنین گفت: در این رابطه هفت دستگاه خودرو هم توقیف شد.

سرهنگ شیخ نژاد تاکید کرد: مقابله با سرقت، کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های انتظامی این شهرستان در سال جاری است.

شهرستان میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به شمار می رود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا