اخبار
کد خبر : 4990 ۱۳۹۶/۰۶/۱۳   

اخبار سلامت در شهرستان ها

 

پیشرفت 95 درصدی پروژه کلینیک تخصصی فجر سردشت

 کلینیک تخصصی فجر سردشت با اعتبار بالغ بر 16 میلیارد ریال مراحل پایانی پروژه را پشت سر می گذارد.

پروژه کلینیک تخصصی فجر سردشت به زودی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همزمان با پروژه های بهداشتی درمانی سطح استان افتتاح می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با اشاره به اثرات مثبت طرح تحول نظام سلامت بر حوزه درمان این شهرستان گفت: کلینیک تخصصی یکی از برنامه های مفید و ارزنده ای بود که در قالب طرح تحول نظام سلامت توانست روند ارائه خدمات درمانی را تسریع بخشد و مشکلات مردم را دراین خصوص کاهش دهد،که با اقدامات به موقع و تلاش مدیران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و همکاران این شبکه  توانستیم زمینه را برای توسعه فضای فیزیکی این کلینیک تخصصی فراهم سازیم.

عباس اسماعیلی ثانی در خصوص اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه خاطر نشان کرد: برای  انجام این عملیات مبلغی بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرع تحول نظام سلامت  تخصیص داده شده است که انشاا... در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری برسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت از روند چشمگیر پروژه خبر داد و گفت: کلینیک تخصصی فجر سردشت در 750 متر مربع در دو طبقه دارای داروخانه، کلینیک های جراحی، داخلی، زنان و زایمان و دندان پزشکی میباشد که در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی  دنبال می شود.

اهدای یک دستگاه دیالیز توسط خیرین عرصه سلامت سلماسی

خیرین خیر خواه و خیراندیش حاج ابراهیم و حاج حسین هوشیاری در عملی خداپسندانه یک دستگاه دیالیز به مبلغ 600 میلیون ریال را در احسان مادرشان به بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیا سلماس اهدا کردند.

مطلوب سلماسی مدیر شبکه طی مراسمی از اقدام خیرخواهانه خانواده ی هوشیاری تقدیر و تشکر کرد و برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات کرد همچنین  به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر از این خانواده  تجلیل به عمل آمد.

 حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهرستان نیز با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین با ذکر آیه ای از کلام ا... مجید گفت: كسانى كه اموال خود را در راه خدا انفاق می كنند، همانند دانه‏ اى است كه هفت خوشه برویاند كه در هر خوشه‏ اى صد دانه باشد؛ و خداوند براى هر كس كه بخواهد (آن را) چند برابر می ‏كند، و خداوند گشایشگر داناست‏.

پیشرفت فیزیکی 97 درصدی کلینیک ویژه تخصصی پیرانشهر 

کلینیک ویژه تخصصی پیرانشهر با 97 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل موقت داده شد.

جانشین مدیریت شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در گفتگو با روابط عمومی گفت : کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر در زمینی به مساحت 1327 متر مربع در سه طبقه (در هر طبقه حداقل 20 اتاق) با اعتبار اولیه بالغ بر 24 میلیارد ریال پس از کسب مجوز از دانشگاه متبوع از اسفند 94 توسط پیمانکار طرف قرارداد شروع شده است.

مجید کاسیان زاده اضافه کرد: یک طبقه از این ساختمان به مرکز بهداشت و دو طبقه دیگر به کلینیک تخصصی اختصاص داده می شود.

ابوبکر نشاطی خرم مدیر بیمارستان نیز اشاره کرد: با نصب دستگاه و تجهیزاتی از جمله آسانسور، ژنراتور، تاسیسات گرمایشی، سرمایشی و... در جهت بهبود عملکرد ساختمان اقدام شده و اعتبار تخصیص داده شده 30 میلیارد ریال است.

مهندس داراب ناظر مقیم پروژه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 97 درصدی کلینیک گفت : با توجه به اینکه کل کارهای باقیمانده کلینیک کمتر از 3 درصد می باشد لذا  25 روز فرصت از طرف دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با موافقت مهندسین مشاور به پیمانکار فرصت داده شد که نواقصات را برطرف نماید.

وی افزود: محوطه سازی کلینیک ویژه تخصصی اضافه بر قرارداد به پیمانکار محول شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا