Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4984 ۱۳۹۶/۰۶/۱۲   

فاصله گرفتن از اصلاح‌طلبان صحت ندارد

 

نماینده اسبق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی انتقادی که اخیرا به روحانی وارد می‌شود مبنی بر محافظه‌کارتر شدن و فاصله گرفتن از اصلاح‌طلبان را قبول ندارد.

به گزارش نای قلم، شهربانو امانی در گفت و گویی در واکنش به زمزمه‌های مطرح شده پیرامون فاصله گرفتن حسن روحانی از اصلاح طلبان، گفت: رئیس جمهور حتی اگر ظاهرا از اصلاح‌طلبان فاصله گرفته باشد، در عمل به تعهدات و وعده‌های انتخاباتی خود پایبند خواهند ماند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه روحانی یک میانه‌رو است و در سال 92 با حمایت اصلاح‌طلبان به پیروزی رسید، تصریح کرد: آقای روحانی را مثل هر فرد دیگری باید بر اساس عملکرد و سوابق‌اش ارزیابی کرد، او حقوقدان اصولگرایی است که طی سال‌های گذشته به اعتدالگرایی روی آورده است. در انتخابات ریاست جمهوری 92 به خاطر شرایط خاص سیاسی مورد حمایت جناح اصلاح‌طلب قرار گرفت و شاهد بودیم که در چهار سال گذشته برای تحقق وعده‌های خود تلاش کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: انتظار می‌رفت که آقای رئیس جمهور از پتانسیل جامعه زنان استفاده بیشتری کند اما تنها گفتند که می‌خواستند وزیر زن معرفی کنند و نشده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا